PSV Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Han har vel holdt seg til samme characteren sålenge han har spilt regner jeg med, hadde nok hatt godt over 2000 om jeg hadde gjort det samme.
Zepticon Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Han har vel holdt seg til samme characteren sålenge han har spilt regner jeg med, hadde nok hatt godt over 2000 om jeg hadde gjort det samme. Jepp... Selv bytta jeg char når BC kom og mye gammle reps ble borte da, hadde feks thorium, Hydraxian og ZG trolla på revered, exalted og exalted, og sliter litt med å få dem opp igjen på Pallyen. Samme gjelder BG reps om er vanskeligere å få nå enn før.
faldmo Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 hm, fikk en fisk i IF som ga meg en acihievement : P artig ^^
gjgjgjtytyty Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt
DaXoN Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Achiment systemet er konge til pve pugs <3 når jeg spilte på beta serveren brukte vi ofte og lete etter folk i lfg/trade og da måtte folk vise hva de viste om plassen noen ganger med og paste achiment de hadde gjort, det funket da vet ikke nå men burde funke sånn fordi det var <3 Men om til hva jeg liker Guardian of cenarius Hand of a'dal *husker ikke navnet men den achimentent du får når du vinner bb fish contest* fikk første gang jeg prøvde leverte 10sec før en aliance prøvde xD og noen flere jobber med alle questene til alle sesonal stuffene og ligger ganske bra ann
bandreas Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 hm, fikk en fisk i IF som ga meg en acihievement : Partig ^^ Sikkert Old Ironjaw eller noe som mange klager over at de aldri får
bandreas Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 screenshot or it didn't happend! Hadde hatt 3000 pts jeg og hadde jeg holdt meg til mainen min fra start, men har gått fra rogue til mage til prest, så back to scratch. 1600 points nå, og jobber med quests i Kalimdor og Eastern Kingdoms. Det tar ikke tid, naaaaaaida!
probin Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Er det noe achievements i dem GAAMLE 5mans instancene? UBRS, scholo(eller hva den heter) stratholm.. osv osv? jeg får ikke sett her nå, pga alle wow sidene er sperra på skolen... planlegger hva jeg skal gjøre når jeg kommer hjem seh:P
Matsemann Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Go study? Men ja, det finnes. Leeeeroy i UBRS gir deg Jenkins-tittel. Men hva skal vi gjøre når du ikke kan se wow sider uansett?
Macord Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Er det noe achievements i dem GAAMLE 5mans instancene? UBRS, scholo(eller hva den heter) stratholm.. osv osv? jeg får ikke sett her nå, pga alle wow sidene er sperra på skolen... planlegger hva jeg skal gjøre når jeg kommer hjem seh:P Er en achivement som heter Classic Dungeonmaster, den gir dog bare poeng og ingen tittel eller tabard. Den går ut på at du skal drepe sistebossen i de gamle instancene, i noen tilfeller to eller flere bosser.
probin Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 AH.. det holder det! fikser jeg dem når jeg kommer hjem
Dernel Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Hadde vert litt tøft om du kunne hatt flere title samtidig Ambassador Explorer Dernel the hallowed Jenkins of the shattered sun ^^ Endret 29. oktober 2008 av Dernel
likferd Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Tror du kunne ha to titler samtidig for en stund siden, om det var en "før og "etter" tittel. F.eks "gladiator dernel, hand of a'dal"
gamer73 Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Er det slik at achievement også gir level xp? Dvs er det best å vente til WOTLK før man begynner å samle inn achievements? (pga xp gain da selvsagt)
agito Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Har selv ca en 1900 poeng og 185 achievements. Største achievementen jeg har klart hittil var å finne Sinister Squashling og Hallowed Helm før dropraten ble satt opp til noe idiotisk. Har enda tabarden fra Argent Dawn siden TBC lanseringa.
CombatPsycho Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Tror du kunne ha to titler samtidig for en stund siden, om det var en "f�r og "etter" tittel. F.eks "gladiator dernel, hand of a'dal" Det var visst bare en bug, hvis jeg ikke ta feil.
Kuldesjokk Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Synd, Rival Meridoc Jenkins hadde jo sett litt artig/dumt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå