Gå til innhold

Skriv ut i 3D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir sikkert dyrt med nye såpe-patroner til 3D skriveren også, hvis det ikke er direkte støtte for Lano. Likte ikke helt fargen på den bilen, hadde vært mye finere i Lano-gul.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Gleder meg til om 10 år når vi ser tilbake på slike artikler og ler av den gammeldagse teknologien som skulle være så jævlig über. =)

Skrevet
Lurer på når disse dukker opp i dildosjappene.

Hvis og når de gjør det kan man i hvertfall lage meget, meget personlige julegaver! 3D-scanner + 3D-skriver :thumbup:

Skrevet

Ser ut som du må kappe av snoppen for å få scanna den i den dingsen der.

Ikke noe jeg bestiller i dag, men hadde jeg vært en halden mann kunne jeg glatt blåst 2500 bucks på en 3D-scanner. Hvilken gadget!

Mener du at du hadde hatt bedre råd hvis du var fra Halden altså? Jeje, nå er det heldigvis fredag...

Skrevet

Har tidligere lest om NASA som utvikler noe lignende til romstasjoner. F.eks. hvis man mangler en viktig skrue, så kan man bare overføre 3D-modelleringen fra jorda til en PC på romstasjonen og så "skrives" den ut.

Skrevet

jeg ser for meg at det kommer til å være mange fedre og mødre som vil bruke de skriverne der flittig i fremtiden, om latex kan brukes som råvare til å printe ut :D

evt.. designe møbler osv og så printe de ut i liten skala...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...