Gå til innhold

Fable 2 - Albions borgere!


Leakim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen som vet hvordan jeg finner han som slenger fornermelser ved howling halls?, jeg hører han bare, men greier ikke å finne han. hadde vært greit å tatt han av dage den frekke jæveln:P

 

 

....næi æ fant ut av det...

 

frekke gargoyle:P

Endret av Huffern
Lenke til kommentar
det der med og donere til tempel of light 10 000 spenn.. det skjer ingenting.. venter til klokka 12, og ingenting skjer.. hva gjør eg feil?

Prøv først å donere en "liten" sum, rundt 1000 gjorde jeg. Så forteller han ved siden av om den hellige timen osv. Så kan du donere minst 10'000 mellom 12 og 1pm.

 

ah, så det er sånn det funker :p lurt litt på det en stund.

Er det verdt og bruke 10k på det?

Til han som spurte, så ja. Jeg har oppgradert physique (styrken) til lv 3 eller noe :S Men det er jo litt kjipt at personen min skal bli så svær ved bare det =/

 

 

Er det forresten noen her som bruker Will (magi) mye? Jeg fant fort ut at Time controll var kjempekjekk, med tanke på teleportasjonen i tilfellet du ble omringet. Men ellers har jeg nesten ikke brukt det :p

 

 

Også til dere som leter etter spillet til 499: Hvis du har medlemskort på "Game" så får du 100 kr avslag (original pris 599). Hvis du ikke har det, så koster kortet bare 30 kr eller noe, og du har det så lenge du vil. Sparer med andre ord penger uansett ;)

Lenke til kommentar

Ble ferdig med spillet for 10 min siden, og jeg må si at det er et drit bra spill :D

Kan ikke huske sist jeg satt benka foran tv'en så mange timer i strekk en helg :p

Har ikke tatt alle quests og sånn, men har spilt igjennom hoveddelen. 475 gamerpoints.

Kommer garantert til å spille igjennom en gang til bare med jente denne gangen. ;)

Endret av Alec90
Lenke til kommentar

Klarte ut spillet før i dag. Må si at "slutten" var svært skuffende. Hadde håpet på et par epic bosskamper igjennomspillet, men nei. Kun enkle kamper som var ferdig gjort på nærmest et par sekunder. Arenagreia var jo også en vits iforhold til Fable. Syns i grunnen at hele spillet var for lett, det er skuffende. Kunne sikkert ha hakket mere på spillet. Men bortsett fra de nevnte tingene vil jeg si at det var et bra spill. Men ikke bedre enn eneren.

Lenke til kommentar

Når vi er inne på boss kamper. Hva skjer med at det noen ganger kommer sånne slow motion sekvenser når man sloss mot bosser?

*spoiler* Dette skjedde også inne i arenaen i Westcliff når jeg sloss mot vanlige mobs.**

 

Er det noen mening i disse slow motion tingene utenom at det ser litt fett ut?

Lenke til kommentar

Helt "trygt" å gifte seg. Man velger hvilket hus kona skal bo i også setter man hvor mye penger hun skal få hver dag. Når du blir lei kona av diverse saker kan man bare myrde hun (kan sikkert skille deg og men hvem gidder å tulle med sånt når man kan bli ferdig med ekteskapet på en morro måte)

Lenke til kommentar
Vel, det skjer hvertfall når du bruker holder inne X og bruker brutal styles.

 

Men en ting jeg lurer på, er det risikabelt å gifte meg? Jeg vil gjerne gifte meg, men uten å måtte reise hem til kjærring å barn hver dag bare for å gi de penger.

 

Merkelig. Har hatt brutal styles (combo oppleget i lv 2 eller noe) lenge. Men slow motion greia kommer bare ved spesielle tilfeller, og jeg får ikke noe ut av det uansett når jeg trykker X for og følge opp slaget.

 

 

Det er ikke risikabelt og gifte seg, men det er småslitsomt og måtte stikke innom kona for og drive elskov og gjøre henne happy hver dag.

Lenke til kommentar
Merkelig. Har hatt brutal styles (combo oppleget i lv 2 eller noe) lenge. Men slow motion greia kommer bare ved spesielle tilfeller, og jeg får ikke noe ut av det uansett når jeg trykker X for og følge opp slaget.

Får du ikke slowmo når du holder inne x helt til det dirrer, og så slipper slaget mot fienden?

Lenke til kommentar

Ble nettopp ferdig med spillet nå....trodde spillet bare så vidt hadde startet jeg. Må si slutten var en gedigen skuffelse. Men det verste er at jeg gikk gjennom hele spillet uten å få en unge. Må man gjør dette på ett spesielt tidspunkt i spillet? Hadde dame som var fornøyd med alt og hadde ett kjempefint hus og masse sex...men ingen unge:(

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor lang tid spillet tar inkludert sidequesta? vet at spillet tar ca 12 timer vis du gjør bare storymodequesta men vis du som i gta 4 tar alle questa og nå mener jeg ikke sånne "samle alle 100 gjemte eggene" men sånne "vanlige" quest.

 

 

Ja jeg likte veldig godt fable 1 men vil ikke at jeg blir ferdige med alle questa på en god helg liksom.

Lenke til kommentar

morsom bug eller hva det er i fable 2, kom helt tilfeldig over den.

 

stilte klokka et år framover, og alle de inntektene jeg ville fått på et år fikk jeg neste gang jeg logget på. Egentlig litt kjipt, fordi datoen og året var feil på xboxen, og så la jeg inn feil.

 

men men, gjort er gjort

 

Noen som vet hvor lang tid spillet tar inkludert sidequesta? vet at spillet tar ca 12 timer vis du gjør bare storymodequesta men vis du som i gta 4 tar alle questa og nå mener jeg ikke sånne "samle alle 100 gjemte eggene" men sånne "vanlige" quest.

 

 

Ja jeg likte veldig godt fable 1 men vil ikke at jeg blir ferdige med alle questa på en god helg liksom.

Det sies 30-40 timer med alle sidequests + mainquest

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...