Gå til innhold

Fable 2 - Albions borgere!


Leakim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har en utrolig irriterende bug på gang her og.. gikk inn i dekorasjonsmodus i et hus jeg kjøpte, og vasa litt rundt før jeg stakk ut igjen, og nå henger det igjen en beskjed der fra på toppen av skjermen hele tiden:

 

"Buy new pieces of furniture from a furniture shop if you want to update this item."

 

blah

Lenke til kommentar
Jeg hadde ikke live da jeg gjorde det, men jeg husker en update ja... Må jeg deretter logge inn på spillet mitt og joine noen andres verden via menyen eller noe?

 

Om du skal spille med en du har på vennelisten gjør du som følger:

 

Start opp spillet og vent til alt er loadet inn og du kan bevege deg.

Trykk på Xbox knappen på kontrollen og velg personen du skal spille med fra friendslisten.

trykk X knappen (blå) for å invitere, og en melding blir sendt til din venn om at du vil spille med han.

Om han aksepterer dette vil han automatisk komme inn i ditt spill.

Lenke til kommentar
**

 

 

Jeg har bare et spørsmål. Hvordan har man sex?

Kunne hvert gøy og se hvordan det funker og få barn osv på spillet, men får det ikke til. Manualen sier at man skal bruke "follow" emoten under "social", for så og trykke "A" på sengen. Men når jeg gjør dette så får jeg bare spørsmål om hvor lenge jeg vil sove :S

kanskje du ikke er gammel nok ,hehehe

Lenke til kommentar
*Cut*

 

Om du skal spille med en du har på vennelisten gjør du som følger:

 

Start opp spillet og vent til alt er loadet inn og du kan bevege deg.

Trykk på Xbox knappen på kontrollen og velg personen du skal spille med fra friendslisten.

trykk X knappen (blå) for å invitere, og en melding blir sendt til din venn om at du vil spille med han.

Om han aksepterer dette vil han automatisk komme inn i ditt spill.

 

Har nettopp startet med live, og har ingen venner som har Fable 2. Går det an å spille med folk man ikke kjenner?

 

Og går det an å "invitere seg selv inn" til noen andre?

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Gå på Options og velg at du skal se alle som er på Live. Den står på kun friends som standard.

Da kan du trykke på kulene du ser flyr rundt i spillet og høre om noen vil spille med deg.

 

Du kan ikke joine andre uten at de først har akseptert dette, om det var dette du mente med å invitere deg selv inn.

 

Sjekk ut signaturene til de som er aktive i Fable trådene og du finner mange gamertags, og det er også egne tråder med dette.

Add disse og du vil snart ha en trivelig venneliste med mange å spille med ;)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Hvorfor er ikke engang HUSET MITT sperret for almennheten!??!?!?! JEG HAR 40000 KJERRINGER som er forelska i meg! Men alle følger meg inn i huset mitt, og overalt hvor jeg går.... Prøver å pule dama men gidder ikke foran 3-4 stk som også er forelska i meg

 

Har samme problemet..utenom at jeg ikke får dama til sengs uansett =/

Lenke til kommentar
**

 

 

Jeg har bare et spørsmål. Hvordan har man sex?

Kunne hvert gøy og se hvordan det funker og få barn osv på spillet, men får det ikke til. Manualen sier at man skal bruke "follow" emoten under "social", for så og trykke "A" på sengen. Men når jeg gjør dette så får jeg bare spørsmål om hvor lenge jeg vil sove :S

kanskje du ikke er gammel nok ,hehehe

 

*dobbel post, sorry*

 

vel..jeg er i stadiet etter barn. Vet ikke om det kommer et stadium hvor du blir enda eldre eller ikke :S

 

Uansett så er det litt rart. Får hele tiden opp sånn "viktig familie beskjed" og inpå "familie" i start menyen står det at dama mi vil ha sex.

Kanskje jeg skal prøve med en annen. (hvis det funker med flerkoneri da).

Hvis ikke, hvordan skiller man seg`? :p

Lenke til kommentar
Takk! Da fikk jeg informasjonen jeg øsnket. Spiller når jeg kommer hjem fra der jeg er ^^

 

Kastet meg over Xboxen da jeg kom hjem. Men trenger hjelp med to ting:

 

1. Hvordan klikker man på orbs og tillater dem å bli med i spillet?

 

2. Det jeg lurer mest på: Hvordan joiner man en helt random person der ute som spiller Fable 2 i hans/hennes spill, slik at vi kan spille sammen i h*ns verden? Mener både som fysisk menneske og orb.

 

Edit: Ser dere starten i

videoen skjønner dere hva jeg mener. Hvordan får jeg opp en slik character-screen og joiner noen andre? Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Jeg har bare et spørsmål. Hvordan har man sex?

 

Enten med at kona di spør og du gir thumbs up, eller så må du vente til du får "Come back to my place" emoten.

Bare ikke blir for ivrig når du endelig får emoten..

 

Noe som irriterer meg er når jeg targeter noen med L, får jeg ikke den baren som kommer opp i toppen bort etterpå. Noen som vet hvordan man får den til å forsvinne

 

Jeg pleier bare som regel å se et sted det ikke står folk og spamme LT litt, funker ikke det så bare går jeg rundt og trykker villkårlig på B.

Vet ikke om dette er "fasiten", men funker fett for min del.

 

Noen som vet hvor cutlassen ligger, den som fulgte med LE? altså hvor er Hall of the Dead?

 

Du stuper ut fra en brygge som ligger i byen Bloodstone, og svømmer litt fremover før du dykker ned, du kommer til Bloodstone et stykke ut i Hoved-Questen.

Cutlassen ligger så vidt jeg vet inne i Hall of the Dead.

 

Forresten, noen som vet hvordan du kan du mindre feit?

Spis sunt. (Lès, gå til en Produce selger, og kjøp brokkoli o.l., bruk left sticken sånn at du får se info om varene, så skal det stå "-5.0%fat" f.eks).

Får å holde deg smal og smekker anbefales det å kjøpe potions i stedet for å spise paier o.l.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Veit noen svaret på sprøsmålet mitt? Trenger svar, ellers har jeg ikke noe å gjøre resten av kvelden...

 

Fra gamespot forumet der en person stilte samme spørsmål:

 

I think you have to both meet eachother in the game, you'll look like ghosts to each other and you talk the other person and let them come through.

 

Have both people start Fable 2. Once the game is started hit the button to bring up the "lite" Dashboard. Select the friend that you want to play with and in his options will be a "Join game in progress" option.

Finner samme svar andre steder jeg tittet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...