Gå til innhold

Fable 2 - Albions borgere!


Leakim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke direkte spoiler, men mest frustrasjon over fable2.com

alle som har spilt dette i 1-2 timer har møtt på samme problem.

 

 

Den kista i guilden, den med tiing fra gamle helter. Prøver å åpne den, men den sier at jeg må på fable2.com for å finne det ut, og fable.com er en umulig side å være på.

 

 

edit: leif

 

Svarte på dette litt lenger oppe på siden, menmen. Oppi kista ligger det en dukke (hvilken kommer ann på hva du gjør på minigamet inpå fable 2 sin hjemmeside) samt 2 lionheart tatoveringer (til ansikt og kropp).

 

De dukkene kan man bare gi vekk. Fant ut at du faktisk får kjøpt den tilbake. Jeg kjøpte den igjen (etter og ha gitt den til "kona" ved en feiltagelse) fra hun jeweler dama utenfor baren i bowerstone marketplace. Går sikkert ann og få den fra de andre butikkene også hvis du mister/gir den bort.

 

Men disse her "gorgoylsa" eller hva de nå heter. Er det hulen dems som er gjemt under broa ved ingangen til Bowerstone? Jeg var inni der, og så at det var en kiste help i enden av rommet, og nå ble jeg litt nyskjerig på hva som var oppi den :p

Noen som vet hvor jeg kan finne disse små tingene (som man vistnokk må skyte)?

 

Jeg tror det kommer i brukthyllene relativt fort, slik som de fleste andre spill.

 

 

Edit: Her er siden du kan skaffe deg tilgang til kista fra (den i guild hall stedet). http://www.xbox.com/en-US/games/splash/f/fable2/

Trykk på "start show" og jobb deg gjennom hele teaterstykket.

Endret av Tortuga
Lenke til kommentar

hvordan får man tak i Evil Laugh? Jeg spiller som god og jeg har ingen anelse hvor disse idiotiske book traderne er hen. leste et annet sted at man får det av renown, og isåfall hvor mye trenger man?(hvis noen vet..) Uansett så trenger jeg virkelig Evil Laugh så jeg kan komme meg til et av spillets høydepunkter for min del :) hoho..

Lenke til kommentar
hvordan får man tak i Evil Laugh? Jeg spiller som god og jeg har ingen anelse hvor disse idiotiske book traderne er hen. leste et annet sted at man får det av renown, og isåfall hvor mye trenger man?(hvis noen vet..) Uansett så trenger jeg virkelig Evil Laugh så jeg kan komme meg til et av spillets høydepunkter for min del :) hoho..

 

Jeg tror jeg fikk Evil laugh emoten når jeg gokka inni bowerstone og drepte alle sammen. Tror den hører med det og være på den litt onde siden av spillet, men er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar

Lurer på noe angående Temple of Shadow og det hjulet.

 

 

I storien så kom jeg til det tidspunktet der du velger om du skal være på den "holy"-siden, eller "shadow"-siden. Jeg valgte den gode siden, og (EKSTRA SPOILER) endte med å klare å oppløse den "onde ordenen". Så nå lengre kan jeg ikke bruke det hjule i Temple of Shadow. Er det ingen annen måte å få prøvd det hjulet igjen uten om å måtte spille spillet på nytt? (Har bare brukt det hjulet en gang, da med tre stykker som ble helt stive og hvite.)

 

Lenke til kommentar
Scary Laugh = Learned at 10,000 renown

 

LINK på Xbox360Achievements

 

My mistake :p

 

For det første så testa jeg akkurat å bli helt ond (gikk på mega massacre) noe som ikke funka, fikk extort og threaten av det. For det andre så har jeg 27000 renown... og det er Evil Laugh jeg skal ha

Skal teste å bli fullt ut corrupt og se om det funker

 

Edit: har sjekka litt rundt nå og ser at det ikke fins noe som heter "evil laugh" :p så at det som mangler på Scary er Feign Death som man får gjennom Fable2.com så jeg sjekker det ut

Endret av Andum
Lenke til kommentar

@Feign Death

 

 

Du får det i Bowerstone Cemetary. Du gjør en point and laugh emote på den lèende statuen, og en eller annen ond emote på den morske emoten, husk å maks de. Jeg var dog veldig ond når jeg gjorde dette, så vet ikke hvor ond den emoten skal være for å få aktivert den statuen.

Uansett, når du har aktivert begge statuene åpner et mausoleum seg, gå ned dit, så finner du en kiste med boka i.

 

Lenke til kommentar
@Feign Death

 

 

Du får det i Bowerstone Cemetary. Du gjør en point and laugh emote på den lèende statuen, og en eller annen ond emote på den morske emoten, husk å maks de. Jeg var dog veldig ond når jeg gjorde dette, så vet ikke hvor ond den emoten skal være for å få aktivert den statuen.

Uansett, når du har aktivert begge statuene åpner et mausoleum seg, gå ned dit, så finner du en kiste med boka i.

 

Den kista jeg skulle få boka av har jeg allerede åpna fra før så jeg fikk den ikke >< men tusen takk for tipset om statuene i graveyard :)

 

edit: huff, den statuen er helt sikkert Threathen, og den får du bare når man er ond.. og kjøpte nettopp alle bøkene i bowerstone, og ingen av de var den emoten .. ah blir irritert nå. Kom også nettopp på at den heter Feign Attack :p for mye WoW...

Endret av Andum
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Bowerstone Book store for lenge siden, men de har ikke fått inn noen bøker i det siste... Det samme gjeder for de andre butikkene jeg kjøpte der også. Jeg har satt opp rent til maks, men satt den ned igjen over hele byen i dag. Kommer det nye bøker dit nå da??

 

Finnes det en Book store i Bloodstone også? Har lett i en halvtime nå, men finner ingenting :(

Lenke til kommentar

har maxa alle angrepa å spells på min onde char, men det jeg lurer på er åssen i granskauen man bruker chain attacks... har spillt spillet igjennom 2 ganger nå å tviler på at jeg noensinne har klart det siden jeg ikke har fått den achivmenten enda som sier at jeg må klare en full chain attack. så er det bare meg som er treig eller er det andre å som har problemmer med det ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...