Gå til innhold

Fable 2 - Albions borgere!


Leakim

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
Sitter nå her litt små forbanna :mad: Jeg drev med den siste delen av Blacksmith og hadde bare 1000 gold igjen... så gikk strømmen :no:

 

Ah.. Den siste var fæl, tok så laang tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter nå her litt små forbanna :mad: Jeg drev med den siste delen av Blacksmith og hadde bare 1000 gold igjen... så gikk strømmen :no:

 

Ah.. Den siste var fæl, tok så laang tid.

Jeg får se om jeg gidder å begynne igjen i morgen. Er det en achievement (eller andre goder) for å makse ut en jobb?!

Achievment på 5g... + alle pengene du tjener. Anbefaler bartender.
Lenke til kommentar
The Philanthropist - 10G

Send a gift to an Xbox LIVE friend, or watch another Hero send one.

I presume it has to be someone on your friend list because of the description, at least, that's how I got it. Simply find a friends orb and then select with Left Trigger, A to interact, then select Gift and literally give them anything.

 

The Dollcatcher - 10G

Collect all the Hero dolls, or see another Hero collect them.

Talk about an annoying achievement. There are 6 (Garth, Reaver, Hammer, Lucien, Theresa and Hero doll) hero dolls in Fable 2. One of which can be bought from the General Trade store (the Hero doll (generic with British pants) but you can only unlock one of the other 5 in your game, so swapping them with friends is a necessity.

 

1. Noen som har noen av disse?

2. Hva er egentlig friends orb?

3. Noen som blir med å ta noen av de? :)

Lenke til kommentar
har akkurat kjøpt masse klær til min kone å gitt det til henne som gift, men ossen får jeg henne til å ta det på seg? noen som vet?

 

Tror ikke du kan velge hva ho skal ha på seg...

 

hvordan finner eg igjenn min forlovede? sist eg såg henen var hun ute ved temple of light, er hun der fortsat da?

 

Hun går til huset deres/ der hun bor, prøv å finn frem "Families" i start menyen.

Lenke til kommentar

OK, har hatt Fable II i to netter nå og hver kveld har jeg lagt meg komfortabelt ned i senga og hatt det utrolig moro med F-2 :!:

Digger å bare slappe av, LC med en kamerat, og jakte på gargoyles, silver key, demon doors e.l.

Har også en tendens til å sette på én spesielt passende sang og bryte ned alt som er av dører og vinduer på helt tilfeldige hus.

Forestill deg characteren min(trill rund godklump i rosa trollmannshatt og rosa/hvitt klesplagg) bare komme brasende inn og slå etter barna dine :devil:

Har funnet 30-og-noe gargoyles, ca 25 silver keys og kommet meg inn i en del demon doors.

 

Utrolig fornøyd med dette spillet, selv om det avbrutte SR2 spillingen min for en god stund :grin:

Endret av Kamizage
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Er det noen som kan svare på om det er flere distrikter enn market district, old town, fairfax garden og cementry i hoved byen??

 

JEg tror det er bare det, ble skuffa over at det var så lite

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...