Gå til innhold

Fable 2 - Albions borgere!


Leakim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

akkurat blitt ferdig med fable 2 på min gode char, men tenkte nå å starte på en som skal bli ond. det jeg da lurer på er om vis jeg gir arestordrene til han tyven i barndomen har noe å si senere i spillet, bortsett fra utsende, vil lissom ikke gjøre det å finne ut at jeg ikke kan bruke traderne der eller kjøpe de samma husa osv... så vis noen?

 

btw stor koser meg med fable :D den svarte britiske humoren minner meg om monthy python :D

Lenke til kommentar
akkurat blitt ferdig med fable 2 på min gode char, men tenkte nå å starte på en som skal bli ond. det jeg da lurer på er om vis jeg gir arestordrene til han tyven i barndomen har noe å si senere i spillet, bortsett fra utsende, vil lissom ikke gjøre det å finne ut at jeg ikke kan bruke traderne der eller kjøpe de samma husa osv... så vis noen?

 

btw stor koser meg med fable :D den svarte britiske humoren minner meg om monthy python :D

 

 

Om du gir arrestordrene til outlawen eller vakta har faktisk meget stor betydning på Bowerstones fremtid. Gi de til banditten, og Old Town blir et fattig slum. Gi de til vakta og Old Town vil være av samme kvalitet som Town Square med fine hus og rike folk!

 

Lenke til kommentar
akkurat blitt ferdig med fable 2 på min gode char, men tenkte nå å starte på en som skal bli ond. det jeg da lurer på er om vis jeg gir arestordrene til han tyven i barndomen har noe å si senere i spillet, bortsett fra utsende, vil lissom ikke gjøre det å finne ut at jeg ikke kan bruke traderne der eller kjøpe de samma husa osv... så vis noen?

 

btw stor koser meg med fable :D den svarte britiske humoren minner meg om monthy python :D

 

 

Om du gir arrestordrene til outlawen eller vakta har faktisk meget stor betydning på Bowerstones fremtid. Gi de til banditten, og Old Town blir et fattig slum. Gi de til vakta og Old Town vil være av samme kvalitet som Town Square med fine hus og rike folk!

 

 

så det er et ja til at de traderne jeg har nå å quester blir borte eller anerledes? vil lissom ikke mista "fordeler" jeg har som god vis det ikke dukker opp nye som ond... vis du skjønner hva jeg mener =)

Lenke til kommentar

Jeg har vært gift og hatt barn relativt lenge nå. De bor i det idylliske huset ved mølla i Oakfield. Men hvor lenge skal egentlig dattera mi være baby? Synes hun vært det en evighet nå. Må kjerringa bli gravid en gang til, slik at det opprinnelige barnet kan "flytte ut" av soverommet og bli eldre?

Lenke til kommentar
Jeg har vært gift og hatt barn relativt lenge nå. De bor i det idylliske huset ved mølla i Oakfield. Men hvor lenge skal egentlig dattera mi være baby? Synes hun vært det en evighet nå. Må kjerringa bli gravid en gang til, slik at det opprinnelige barnet kan "flytte ut" av soverommet og bli eldre?

 

Fortsett på main questet, så vil hun vokse opp etter "en viss" episode. Du skjønner når, når du kommer så langt.

 

 

Var en lenger oppe som spurte om dokkene. Du får disse fra kista inni Guild hall (den du ikke kan åpne). For og unlocke den så må du gå inn på fable 2 sin hjemmeside og spille det gjennom det lille minigamet (teaterstykket). Hva du velger i dette minigamet har noe og si når det kommer til hvilken dukke som blir liggende i kista når du er ferdig ;)

Endret av Tortuga
Lenke til kommentar
Jeg har vært gift og hatt barn relativt lenge nå. De bor i det idylliske huset ved mølla i Oakfield. Men hvor lenge skal egentlig dattera mi være baby? Synes hun vært det en evighet nå. Må kjerringa bli gravid en gang til, slik at det opprinnelige barnet kan "flytte ut" av soverommet og bli eldre?

 

Fortsett på main questet, så vil hun vokse opp etter "en viss" episode. Du skjønner når, når du kommer så langt.

 

 

Var en lenger oppe som spurte om dokkene. Du får disse fra kista inni Guild hall (den du ikke kan åpne). For og unlocke den så må du gå inn på fable 2 sin hjemmeside og spille det gjennom det lille minigamet (teaterstykket). Hva du velger i dette minigamet har noe og si når det kommer til hvilken dukke som blir liggende i kista når du er ferdig ;)

 

Ah, da tror jeg at jeg forstår. Skal gjøre meg ferdig med alt annet småtteri før jeg setter ut på det questet. :)

 

Minigamet med dokka og sånn sier litt om hvor dedikerte gutta i Lionhead er til jobben sin. De elsker virkelig dette, og legger så mye av seg selv i det! :)

Lenke til kommentar

Nokon vil vel kanskje tolke dette som ein spoiler, sjølv om det meir er ei historie:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Mi tid i Albions verd fekk ein dårleg start. Etter at eg hadde klart å rote meg inn i ein bug ved The Abbot, måtte eg starte heile ferda på nytt. Eg lagde ny helt, og bestemte meg for at Sparrow var fornamnet, medan ond var mellomnavnet. Etter å ha kjempa meg til Oakfield for andre gong, klarte eg heldigvis å unngå buggen. No var eg blitt ein frykta, men ynskja mann. Etter litt for mange paier var eg blitt litt rund i kantane, noko som ikkje slo særleg an blant det motsatte kjønn. Med min bakgrunn som ninjameldem av skuggetemplet, samt skapmedlem av leigemordarorganisasjonen har eg funne det vanskeleg å finne ei passe sexy dame. Eg hadde akkurat funne den første av dei 3 utvalde, og såg meg veldig lei på å ikkje få noko kjøtt på skaftet. Sjølvsagt hadde eg ein kjemi med Hannah, men ho stakk jo berre frå meg, rett før vi skulle ha oss nede i templet der.

 

Som sagt, kåt og galen vandrar eg rundt i gamlebyen på leit etter ein passe stygg bustad eg kan leige ut. Midt oppe i det heile byrjar ei protistuert å flørte med meg. "Hey!" tenkjer eg, dette er vel under mitt lavmål? Til og med for meg som åt 5 kyllingar i levande live? Men driftene tok over, og eg hadde jo tross alt lommene fulle av pengar, så kva var gale med litt kos? Ein mann har jo tross alt behov.

 

Eg galant geleider fruen opp på eit soverom i gamlebyen. Lite brydde eg meg om at dette var nokon framande sitt hus. Sjølvsagt har eg kondomen klar, eg skal jo tross alt styre klar frå sexsjukdomar og andre styggeting. Akta går fint den, heilt til ein kar ved namn "Craig the Thug" dukkar opp! Kva feitaste gjer han her?! Ser han ikkje eg er opptatt? Plutseleg flerrar mitt utvalde kvinnfolk opp gunneren. "Ja, ta han!" Ropar eg i full ekstase. Men neida, ho siktar på meg! Avtalt spel! Sjølvsagt vert eg vonbroten, og då hora fyrer av sitt første skot ser eg raudt. Først kappar eg Craigen opp i småbitar, deretter tek eg opp rifla for å la dama smake litt av sin eigen medisin. Skotet mitt blir avfyrt, prosjektilet går inn i hora, samtidig som krafta i kula gjer at hora flyr inn, nei vent litt, faktisk GJENNOM veggen. Ja, veggen bak ho kollapsa faktisk. Utanfor står mange forskremte innbyggjarar og skjønner ikkje bæret.

 

Eigarane av huset kjem opp og ser alt "rotet". Eg flyr raskt frå staden, ved å hoppe ut av det nye "vindauget" på huset, og menger meg raskt med resten av folkemengda.

 

Etter ein litt kjedeleg start på mitt liv i Albion, har no alt tatt seg kraftig opp. Eg blir stadig overraska over mange forskjellige ting. Eg plar ALLTID kvekke når forkledde ninjahobbes hoppar fram frå gjøymestadane sine i buskane.. God..

Lenke til kommentar
Var en lenger oppe som spurte om dokkene. Du får disse fra kista inni Guild hall (den du ikke kan åpne). For og unlocke den så må du gå inn på fable 2 sin hjemmeside og spille det gjennom det lille minigamet (teaterstykket). Hva du velger i dette minigamet har noe og si når det kommer til hvilken dukke som blir liggende i kista når du er ferdig ;)

 

Jeg er gjerne med på å trade dokker! Er det sånn at vi kan sende alle dokkene på rundgang mellom oss slik at vi alle får den achievementen eller?? Blir nesten letter sånn :hmm:

Endret av anolop
Lenke til kommentar

Ikke direkte spoiler, men mest frustrasjon over fable2.com

alle som har spilt dette i 1-2 timer har møtt på samme problem.

 

 

Den kista i guilden, den med tiing fra gamle helter. Prøver å åpne den, men den sier at jeg må på fable2.com for å finne det ut, og fable.com er en umulig side å være på.

 

 

edit: leif

Endret av AlbariaAnders
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...