Gå til innhold

Fable 2 - Albions borgere!


Leakim

Anbefalte innlegg

spillet begynte bra ja.. er ikke ferdi enda. men merker etterhvert att det er en del ting som er ett stykke fra og vere perfekt.. er mange irritasjons momenter i spillet.. syntes de kunne ventet litt og gjort spillet ferdi før de gav det ut.. dette skulle jo vere ett komplett spill. men så ble det slik.. men for all del.. et konge spill med en stemning uten like

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg fullført spillet, først litt skuffa over slutten, men når jeg tenker tilbake så leverte Fable meget bra: "an emotional rollercoaster" med mangel på en bedre forklaring.

litt ang slutten

 

Når du ser Theresa med det griske smilet, "The Spire is mine, begone!" Nå blir det vel expansion med Theresa som skurken, hun var jo litt suspekt fra starten av. Følg nøye med så sier en Banshee at Theresa manipulerer deg eller noe, "Banshees tell you the things you don't want to hear". Også når jeg valgte sacrifice, utrolig hvordan mann savner hunden sin. Delen etter du møter Reaver kunne godt også hvert lengre

 

Lenke til kommentar

Kommer garantert en Fable 3 eller Fable 2:INSERT NAME HERE. Som han Will Helten sier(Negern): "We will meet again, I promise you that" og alt sånn.. Og at Theresa absolutt vil beholde The Spire? Hmm...Håper det blir slik at man kan beholde XP/useende/valg etc. Men kanskje ikke penger. For hvis jeg logger på om 6mnd vil jeg ha flere millioner gull. Men kanskje bli rana eller no før expansion :p

Endret av suzpaz
Lenke til kommentar

Ble nettop ferdig, og var ekstremt skuffet med slutten.

 

Hvirker som om de ikke viste helt hvordan de skulle avslutte hele greia, så de haler seg i land ved at du enkelt og greit skyter skurken. (Skjer det forresten noe hvis du lar han snakke? Jeg tenkte noe alle når du kan velge og kaste masken eller ikke i Fable 1. Jeg skjøt han relativt fort i frykt for og bli "ond")

 

En annen ting som var litt sært var at bikja di døde. Du kunne gjennoplive den såklart, men den burde jo strengt tatt ikke ha dødd i det hele tatt, og heller ventet ved kaia slik som når du kommer av tårnet første gangen. (synes nå jeg)

En tanke er jo at de bare lot bikja dø for at noen i det hele tatt skulle gidde og velge "love" kortet.

 

Jeg valgte feil, ved et uhell også. Klikka på sacriffice istedenfor love, så mista jeg bikja mi. Rimelig teit at det skal lagres etter du har tatt valget. Nå må jeg starte helt på nytt bare for og få tilbake metaldetektoren min -.-

 

Endret av Tortuga
Lenke til kommentar
Hvordan flytter eg og min folovede inn i huset mitt?

eg har et hus, og er nå forlova med ei, og vi står utforbi huset mitt og hun sier vi må skaffe et hus. men er jo ingen valg der til at hun kn flytte inn der :S

Du må få henne til å følge etter deg til huset du vil flytte inn i, og velge Set As Marital Home, eller no i den duren.

Jeg har så langt bodd i 4 hus, med 2 forskjellige koner. Den første døde på dramatisk vis i 2. etasjen av huset mitt i Bowerstone, som følge av et sverd i ryggen :)

Min nåværende kone er hos meg for å bli. Jeg har også fått ei datter, som jeg skal passe godt på, med min Master Cutlass ;) Gutter bør passe seg.

Lenke til kommentar
Du fikk iallefall ikke ei datter som konstant stirra inn i kleskapet, så jo ut som Alma fra F.E.A.R. der hu sto.

heldigris! jeg har funnet ut at mine sædceller ikke er worth shit! feid over dama uten beskyttelse utallige ganger, men ingen drittunge. Begynner å tvile på dama mi, kanskje hun skal få et økseslag i ryggen om ikke så lenge?

Lenke til kommentar
Hvor får jeg tak i The Wreckager egentlig?

 

Nede i "Hall of The Dead"

 

Etter du har kommet det på god vei gjennom main quest kommer du til byen Bloodstone, der du kan stupe av brygga, og dukke ned i Hall of The Dead. På samme måte som Gargoyle Trove.

 

Ble nettop ferdig, og var ekstremt skuffet med slutten.

 

Hvirker som om de ikke viste helt hvordan de skulle avslutte hele greia, så de haler seg i land ved at du enkelt og greit skyter skurken. (Skjer det forresten noe hvis du lar han snakke? Jeg tenkte noe alle når du kan velge og kaste masken eller ikke i Fable 1. Jeg skjøt han relativt fort i frykt for og bli "ond")

 

En annen ting som var litt sært var at bikja di døde. Du kunne gjennoplive den såklart, men den burde jo strengt tatt ikke ha dødd i det hele tatt, og heller ventet ved kaia slik som når du kommer av tårnet første gangen. (synes nå jeg)

En tanke er jo at de bare lot bikja dø for at noen i det hele tatt skulle gidde og velge "love" kortet.

 

Jeg valgte feil, ved et uhell også. Klikka på sacriffice istedenfor love, så mista jeg bikja mi. Rimelig teit at det skal lagres etter du har tatt valget. Nå må jeg starte helt på nytt bare for og få tilbake metaldetektoren min -.-

 

Njaa.

 

eneste som hadde skjedd er at Reaver(ell no) hadde skutt han og kommet med en vittig spøk :D

 

Endret av Kamizage
Lenke til kommentar
hav er egentli disse gargoylene for noe? såg i loade screnen at det er 50 av dem i spillet.

 

Noen steder, litt godt gjemt, kan du finne små "statuer" på vegger eller i trær e.l.

De har lysende øyer og kommer med spydige kommentarer med en pistrete stemme :!:

også for hver 10. du skyter(du må skyte dem^^) åpnes det en dør i "Gargoyle Trove" der du finner treshah's(kister) xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...