Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]

Arsenal89

Anbefalte innlegg

Skrevet
fy faen i helvete.. det gikk ikke da jeg trykte på knappen

Ikke her heller. FØLGE KJØPSREKKEFØLGEN!?!

Det som er så teit. Er jo ikke vits å være på siden tidlig, når systemet er sånn. Er uansett ren lotto når klokka blir 09

Videoannonse
Annonse
Skrevet
fy faen i helvete.. det gikk ikke da jeg trykte på knappen

Ikke her heller. FØLGE KJØPSREKKEFØLGEN!?!

Fy faen ass.. Jeg har sitti her siden klokka 7. Hvordan i helvete skal køsystemet dems liksom fungere?

Skrevet

Skal se om køsystemet dems funker, med den ene maskinen min kom jeg inn i køa et par minutter før den andre. Så skal vi se hvem som kommer først frem, om noen av dem gjør det i det hele tatt da.

Skrevet

Har ikke noe med hvilken nettleser det er, men når dere gikk inn i køen. Hos meg er explorer raskest, så opera, så firefox. Explorer ga opp på 80%, så da er jeg like langt.

Skrevet

Mestparten av billettene er sikkert revet bort allerede.... 5 min til så kommer det vel "utsolgt" akkurat som sist. Noen får billetter på slump etter 09.15....

my quess....

Skrevet

Yes, det finnes faenmeg ikke sjangs for å ha mer flaks, men nå er faktisk 4 billetter til sitteplass (!) sikra... Men systemet var jo bare helt på trynet da, trodde helt seriøst jeg hadde kommet alt for seint, men så sjekka jeg fana og plutslig var jeg inne... :O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...