Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Noen nettleser- eller systeminnstillinger er funnet å ikke virke mot innebyggede sikkerhetssjekker som er en del av bestillingsprossessen. Kunder kan oppleve at å kople ut personvernsinnstillinger relatert til måten din nettleser eller brannmur behandler URL informasjon kan tillate deg å fortsette gjennom bestillingssidene og gjennomføre din bestilling.

"

 

WHAT THE FUCK

Lenke til kommentar
Ja, jeg vet, ellevilt. Men jeg har sittet her siden 0830 med en annen maskin, så det er ikke sånn at jeg sto opp 0905 og ba til Gud og så fikk jeg billetter 0911, så har slite for dem!

 

jeg har sitti siden 7, har ikke fått.. faens drittservice.. latterlig at billettservice skal holde på med billetter, noe de åpenbart ikke klarer å håndtere.

Lenke til kommentar
Ja, jeg vet, ellevilt. Men jeg har sittet her siden 0830 med en annen maskin, så det er ikke sånn at jeg sto opp 0905 og ba til Gud og så fikk jeg billetter 0911, så har slite for dem!

 

jeg har sitti siden 7, har ikke fått.. faens drittservice.. latterlig at billettservice skal holde på med billetter, noe de åpenbart ikke klarer å håndtere.

 

 

Begynte kl 07 jeg også.

 

Makan til drit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...