Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå kom jeg faktisk inn og fikk kjøpt to SITTEplass-billetter. Er veldig irriterende, men bedre enn ingenting. Måtte nesten gjøre det siden jeg skal ta med en kompis som aldri har sett Metallica før.

 

Så det er bare å prøve gutter og jenter.

 

Samme her, men jeg kjøpte ikke. Her er det bare og fortsette å prøve seg utover formiddagen.

 

Jeg har flg. tilbud:

Jeg fikk disse 4 billettene, og en av de byttes gjerne mot en AC/DC ståplass billett. Dvs. billett mot billett uten mellomlegg av penger. Metallica billettene kostet 725,- pr. stk. Er det interresant velger du selv hvilken av disse 4 billettene du vil ha.

 

FELT 212-213-2141I Rad 5

FELT 212-213-2141I Rad 1

FELT 205-206-207 Rad 3

FELT 205-206-207 Rad 2

 

 

PS: Må ta et lite forbehold om at postmannen eller andre ikke stjeler billettene., for jeg har dem jo ikke i hus ennå.

Endret av Sabbath
Lenke til kommentar

F**N.... Etter 3 år med uflaks i billettbestilling, kom jeg endelig igjennom i dag, og bestillte billetter. Satt med nervene i høyspenn gjennom hele bestillingen, turte ikke slippe jubelen løs før alt var 100% OK. Og riktig, i siste trinn av bestillinga, gikk noe til H***ete, og jeg fikk ikke betalt. Logget inn på billetservice, og der lå billettene reservert på meg. MEN, det er ikke mulig å betale billettene etter de har blitt reservert, så da satt jeg der med tårer i øya og så på at de ble kanselert, en etter en....... Herregud så deppa jeg er nå... :(

Lenke til kommentar
F**N.... Etter 3 år med uflaks i billettbestilling, kom jeg endelig igjennom i dag, og bestillte billetter. Satt med nervene i høyspenn gjennom hele bestillingen, turte ikke slippe jubelen løs før alt var 100% OK. Og riktig, i siste trinn av bestillinga, gikk noe til H***ete, og jeg fikk ikke betalt. Logget inn på billetservice, og der lå billettene reservert på meg. MEN, det er ikke mulig å betale billettene etter de har blitt reservert, så da satt jeg der med tårer i øya og så på at de ble kanselert, en etter en....... Herregud så deppa jeg er nå... :(

 

Ring til Billettservice og oppgi reservasjonsnummer.

Lenke til kommentar
F**N.... Etter 3 år med uflaks i billettbestilling, kom jeg endelig igjennom i dag, og bestillte billetter. Satt med nervene i høyspenn gjennom hele bestillingen, turte ikke slippe jubelen løs før alt var 100% OK. Og riktig, i siste trinn av bestillinga, gikk noe til H***ete, og jeg fikk ikke betalt. Logget inn på billetservice, og der lå billettene reservert på meg. MEN, det er ikke mulig å betale billettene etter de har blitt reservert, så da satt jeg der med tårer i øya og så på at de ble kanselert, en etter en....... Herregud så deppa jeg er nå... :(

 

Ring dem og hør om de fortsatt ligger reservert

Lenke til kommentar

Blargh. Satt og venta i kø, men når ventetida endelig var over fikk jeg beskjed om at det var noe tull med nettleseren/firewall i forhold til billettservice.no. Dette var før beskjeden om at det var utsolgt kom opp.

 

Jaja. :shrug: Forresten, er det noen som vet hvor tidlig man måtte ha ringt for å få billetter via telefon? Er det køsystem på telefonlinjen også eller?

Lenke til kommentar
Har vel ringt 150 ganger, men nettet er opptatt. Sendte mail, fikk da autosvar om at bl.a hentefrister o.l ikke blir endret uansett. Håper alikevel de ordner opp for oss som har mistet billettene sine pga feil i deres system...

 

Det gjelder jo hundrevis av folk.. Hadde det ikke vært for alle feilene i dems system, så hadde folk som venta i kø fått billetter.

Lenke til kommentar
Vet det er køsystem der, vet ikke hvor tidlig du måtte ha ringt. Går utifra at du brukte Internet explorer? Jeg fikk den feilmeldingen der, men ikke i Firefox.

 

Kompisen min fikk den feilmelding i Firefox

 

Fikk feilmeldingen i firefox ja.

 

Det var utrolig merkelig :| Noen Add-Ons som blokker billettservice eller liknende? Hvis det er helt tilfeldig hvem som får de feilmeldingene er det noe seriøst galt...

Lenke til kommentar
Det var utrolig merkelig :| Noen Add-Ons som blokker billettservice eller liknende? Hvis det er helt tilfeldig hvem som får de feilmeldingene er det noe seriøst galt...

 

Sannsynligvis en feil/overbelastning med systemet, bruker ikke noen add-ons. Hadde slått av alt av sikkerhet i firewallen i tillegg, så kan ikke være den heller. Jaja, verdt et forsøk i alle fall. :D

Lenke til kommentar
Sannsynligvis en feil/overbelastning med systemet, bruker ikke noen add-ons. Hadde slått av alt av sikkerhet i firewallen i tillegg, så kan ikke være den heller. Jaja, verdt et forsøk i alle fall. :D

 

Du tar det ihvertfall med godt mot! Det skal du ha :p

 

Joda, er ikke så mye annet man kan gjøre, bortsett fra å forbanne seg over billettservice.

 

For meg gjør det ikke all verden, men er crap når skikkelige die-hard fans mister billettene pga. crappy system. Men man kunne visst forhåndsbestille gjennom metclub.

Endret av XDamage
Lenke til kommentar

Fikk endelig tak i noen hos billettservice, men ingen hjelp å få.... Jeg spurte hvorfor billettene blir liggende reservert i kun 5 minutter, og fikk til svar at det var for at man skulle kunne ringe billettservice å få hjelp om noe gikk galt under betalingen. 5 minutter? Ingen som kommer igjennom på 5 minutter på slike dager, det bekreftet de at de visste også......

Faen for en start på uka. :(

Lenke til kommentar

Vil igjen anbefale alle som _må_ ha billetter å melde seg inn i MetClub. Dette koster 60$, og du får mange fordeler utover det å kunne forhåndsbestille billetter...

 

Uansett: Jeg fikk meg nettopp én ståplass-billett. Klokken 10:41.

 

Og dette til tross for at jeg har stått i kø siden 07:40 uten å få billett. Lenge leve bingoservice.

 

Strengt tatt burde media skrive om dette. Det er REN OG SKJÆR flaks...

Lenke til kommentar

Klippet fra VG:

 

"Stor kø

 

Billettservice hadde tydeligvis problemer med å takle pågangen fra billettivrige Metallica-fans, og VG Nett har fått henvendelser fra lesere som er fortvilet over kaoset. Også VG Netts forsøk på å komme inn på billettsalget via nettsiden, mislyktes.

 

- Hva med de tekniske problemene? Folk som ikke har kommet gjennom på telefon og på nettet?

 

- Vi har ikke vært nede. Alt har fungert, men når pågangen blir så stor, så må man nødvendigvis regne med kø, forklarer Svendsen."

 

Jeg må si denne uttalelsen står i grell kontrast til alle fortvilte billett-kjøpere i denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...