Gå til innhold

Vil du prøve Call of Duty 5? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk nettopp nøkkel! Kun minutter etter at jeg sendte inn også. Takk, Gamer.no!

 

Jeg svarte før deg og fikk ikke epost....... grrr :ph34r:

Svarte riktig, kanskje jeg greide å skrive falt i eposten.

 

Ihvertfall skuffa :(

 

Kjipt for deg... :s

 

For min del var det egentlig ikke så viktig å vinne nøkkel. Har en rekke spill jeg skal spille framover, og så altfor liten tid. Denne betaen var derfor kun for å teste litt hvordan det var. Det var gjort på en halvtime. Tviler på at jeg kommer til å spille det mer enn det. Synes spillet var greit nok. En skikkelig COD4 copy paste med nye våpen og baner. Banene var forøvrig ganske traurige i forhold til de på COD4.

 

Skulle gitt den bort til deg dersom det var mulig. :p

Lenke til kommentar
Fikk nettopp nøkkel! Kun minutter etter at jeg sendte inn også. Takk, Gamer.no!

 

Jeg svarte før deg og fikk ikke epost....... grrr :ph34r:

Svarte riktig, kanskje jeg greide å skrive falt i eposten.

 

Ihvertfall skuffa :(

 

Kjipt for deg... :s

 

For min del var det egentlig ikke så viktig å vinne nøkkel. Har en rekke spill jeg skal spille framover, og så altfor liten tid. Denne betaen var derfor kun for å teste litt hvordan det var. Det var gjort på en halvtime. Tviler på at jeg kommer til å spille det mer enn det. Synes spillet var greit nok. En skikkelig COD4 copy paste med nye våpen og baner. Banene var forøvrig ganske traurige i forhold til de på COD4.

 

Skulle gitt den bort til deg dersom det var mulig. :p

Koslig å høre :)

 

Hvis noen gar en key de vil gi bort: på forhånd takk :D

Endret av Ultra_Fisk
Lenke til kommentar

Prøvd betaen ei stund nå. Forløpig er det ikke mer enn 12 spillere pr server. Egentlig ganske passe, siden kartene er små og det ofte er kort respawn counter, men jeg ville likt større kart og flere spillere.

Første gang jeg har spilt CoD på konsoll, liker det bedre på PC. Achievements, xp og leveling er mer eller mindre likt CoD4, men jeg klager ikke :p

Foreløpig er maks level du kan få 11, så det er bare et begrenset antall våpen og perks vi får prøvd ut.

 

Attack dogs er gøy :D

Lenke til kommentar

COD4 sugde jo. Alle dere sliper ned spill med krav om lame gameplay. De andre var veldig bra. Spesielt toeren. Kult med tanks i treeeren. Trodde de skulle ta det tilbake igjen. Perks = Teit. Man... Cod5 helt kvesta av gamerne. F.eks COD4 med stygge auto lock aim. BUUUUU. La spillet bort temmelig kjapt. No helper aim 4 everybody would be great so i can free some bullets of the torso.! Men skulle gjerne hatt en key. Anybody can help me out?

 

 

(Anti lockon! Er jo veldig kjipt det der) ?

Lenke til kommentar

Hva skjer med Xbox Live?

 

Fikk error 80153004 i går.. Og får det samme i dag..

 

Må man ha Xbox Live Gold? Står jo INGEN steder at det er et krav............

 

"Vil du prøve CoD5?"

-Ja det vil jeg *svare riktig og vinner for første gang*

 

"Du må kjøpe Xbox Live Gold for 400kr for å kunne bruke denne koden"

-doh?

 

Så jeg spør igjen, MÅ man ha Gold?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...