Gå til innhold

Vil du prøve Call of Duty 5? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jævla drit spill =/, testa det tidligere i 3-4 timer i dag på Xbox 360ien. Med nøkkel fra ein annen side. Våpnene er for lite kraftige (5-6 skudd for å drepe ein? med bolt-rifle), heilt forferdelig å sikte med. Og hundene er veldig overpowred? Klarer så vidt å drepe dei med både kniv og våpen.

 

Einaste artige mappet eg syns i spillet var det mappet du kunne kjøre tank i.

 

Absolutt ikkje samme kvalitet som COD4 Betaen.

Endret av Ganam
Lenke til kommentar
Jævla drit spill =/, testa det tidligere i 3-4 timer i dag på Xbox 360ien. Med nøkkel fra ein annen side. Våpnene er for lite kraftige (5-6 skudd for å drepe ein? med bolt-rifle), heilt forferdelig å sikte med. Og hundene er veldig overpowred? Klarer så vidt å drepe dei med både kniv og våpen.

 

Einaste artige mappet eg syns i spillet var det mappet du kunne kjøre tank i.

 

Absolutt ikkje samme kvalitet som COD4 Betaen.

 

Veeeel.. Det er jo en BETA da..

Lenke til kommentar
Hvordan laster jeg ned spillet? fikk nemlig betakey:)

gleder meg sååå sykt!:)

Se vedlegget som fulgte med e-posten med nøkkelen.

 

er det ulovlig å prøve å selge en som nøkkel??

Ikke ulovlig, men svært uetisk.

 

Var ikke svaret infinity ward?

Treyarch sto jo for 3eren og 5eren, var det ikke det forrige, altså 4eren det var snakk om?

 

Infinity Ward var riktig, men de tvar CoD2 det var snakk om :)

Vi spurte hvem som utviklet det forrige Call of Duty-spillet til Xbox 360, altså Call of Duty 4. Men ja, riktig svar var Infinity Ward.

Lenke til kommentar

Får å gi et lite plaster på såret til de som ikke fikk key.

 

Etter hva jeg har erfart hittil, så holder dette spillet en standard som er milevis under CoD4. Får vel vente til CoD 6 :( Greit nok, det er en beta, men det virker litt som en billig versjon av CoD4, med WW2 som tema. Syntes ikke noen av brettene var noe nevneverdig bra heller.

 

Dette er dog min subjektive mening...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...