Gå til innhold

Iphone og PC i ett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Egentlig litt tøft, men høres også litt upraktisk ut.

Min første reaksjon var "kult men teit".

Vil heller ha en løsning der man evt bruker Iphone som skjerm og har et lite tastatur som "ryggsekk" utenfor.

Skrevet

Har faktisk lekt med tanken om å gjøre telefon til Bluetooth HID pekeflate. På maskiner som feks Aspire One vil det jo kunne gi mye større pekeflate i tillegg til evt multitouch.

Skrevet

Høres interessant ut :)

Dette er kanskje flisespikkeri, men det er ikke avbildet en Macbook Air, men en vanlig Macbook ;)

Skrevet

Dette er kanskje flisespikkeri, men det er ikke avbildet en Macbook Air, men en vanlig Macbook ;)

Nei, det er ikke en vanlig MacBook pr. dags dato. Mulig det er den som kommer i kveld.

Skrevet

Nei, det er ikke en vanlig MacBook pr. dags dato. Mulig det er den som kommer i kveld.

Var ikke helt det jeg mente med "avbildet Macbook". Det jeg mente var at Hardware.no nevnte at produsenten hadde brukt Macbook Air som illustrasjon, men det er ikke riktig, de har brukt en vanlig Macbook som illustrasjon/inspirasjon.

Skrevet
Har faktisk lekt med tanken om å gjøre telefon til Bluetooth HID pekeflate. På maskiner som feks Aspire One vil det jo kunne gi mye større pekeflate i tillegg til evt multitouch.

Skrevet

Så utrolig tungvint og kronglete ut. Når batteriet i musa mi dør fyrer jeg opp Jaduu på iPhone og legger den på musmatten og bruker den som en vanlig touchpad. Merker ingen forskjell mellom telefonen og en ekte touchpad ...

Skrevet

ok, grunnen kan vel være at touchpad er en statisk sensor (i det at kontakt med finger skaper en kortslutning) mens skjermen på neoen (og N8x0 for den del) krever trykk. sensoren på iphone er vel også en variant av statisk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...