Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fortelle foreldrene mine eller ikke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke så veldig langt hår, men sånn passe langt, det er sånn at jeg kan lage en skikkelig morra frisyre hvis jeg vil :p Håret er lyst atm, men det kommer til å bli litt mørkere utover høsten\vinter. tror jeg bare lar være å si noe. Det er jo tross alt mitt hår :D Om de finner det ut før eller senere er vell et fett :p

Lenke til kommentar
Hei :) Jeg har tenkt å farge håret mitt svart, men jeg har ikke sagt noe til mamma eller pappa enda. Mamma drar imorra og pappa pendler så han er bare hjemme i helgene. Jeg lurte på om det er smart å bare gjøre det uten å si det, eller burde jeg si det på forhånd?

 

Alle svar er til hjelp :)

Unnskyld meg, men du er 18 år om 20 dager! Foreldrene dine har ingenting med din hårfarge å gjøre.

Endret av Points
Lenke til kommentar
Unnskyld meg, men du er 18 år om 20 dager! Foreldrene dine har ingenting med din hårfarge å gjøre.

 

De er i sin fulle rett til å nekte ham/henne å farge høret de siste 20 dagene.

Trådstarter, du har vel et inntrykk av hvor strenge foreldrene dine er, om du tror de ville latt deg gjøre noe slikt?

Hvis ikke er du snart i mål og kan gjøre som du vil.

Lenke til kommentar
Unnskyld meg, men du er 18 år om 20 dager! Foreldrene dine har ingenting med din hårfarge å gjøre.

 

De er i sin fulle rett til å nekte ham/henne å farge høret de siste 20 dagene.

Den lovparagrafen vil jeg gjerne se.

 

Poenget mitt var uansett at når man er såpass gammel bør hans egen hårfarge være en personlig sak, ikke noe foreldrene hans skal blande seg opp i.

Lenke til kommentar

Her i huset er regelen at jeg ikke skal få nåler gjennom kroppen for å endre utseende sålenge jeg er under 18. Altså ingen form for piercing eller tatovering. Men hår og klesstil kan jeg gjøre hva jeg vil med. Jeg syns det er en grei avtale :) Storebroren min fulgte samme regel og nå er han 21 og har 4 tatoveringer og et hull i hvert øre :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...