Gå til innhold

Har du SETI installert paa maskinen din ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Results Received  

292

Total CPU Time  

3795 hr 37 min  

Average CPU Time per work unit  

12 hr 59 min 55.4 sec  

Average results received per day  

0.21  

Last result returned:

Sun Mar 30 14:05:40 2003 UTC

Registered on:

Sun Jun 20 17:24:36 1999 UTC

 

View Registration Class

SETI@home user for:

3.778 years

Your group info:

You belong to the group named:  

Ytre Sogn og Sunnfjord + Sunnmøre SETI@home-lag

You are not currently the founder of any teams.  

 

 

Your rank: (based on current workunits received)  

 

Your rank out of 4375019 total users is:  

401854th place.  

The number of users who have this rank:  

866  

You have completed more work units than  

90.795% of our users.  

 

Lenke til kommentar

Name (and URL) Ganjaman

Results Received 1240

Total CPU Time 4604 hr 17 min

Average CPU Time per work unit 3 hr 42 min 47.3 sec

Average results received per day 2.24

Last result returned: Mon Mar 31 14:05:36 2003 UTC

Registered on: Mon Sep 24 15:19:24 2001 UTC

View Registration Class

SETI@home user for: 1.515 years

Your group info:

You belong to the group named: {HcG}

You are the founder of: {HcG}

 

Your rank: (based on current workunits received)

 

Your rank out of 4377518 total users is: 134385th place.

The number of users who have this rank: 109

You have completed more work units than 96.928% of our users.

Lenke til kommentar
I'm in!

 

Ser faktisk ut som jeg ligger i tet på hastighet også. (AMD2500 Barton/1G ram, nada klokking)

 

Kom igjen folkens, dere kan bedre enn dette. :)

 

SHIT .. Hadde du kjoert Linux paa den saken der saa tror jeg faktisk du kunne ha kommet ned i 2 timer pr pakke..

 

Litt synd at vi ikke faar se hvem som har "tygget" mest pakker for denne gruppen.. Gruppen har bare knekket 13 pakker til naa, saa det blir jo litt feil aa si at jeg ligger paa tredje plass.

Lenke til kommentar

Seriøst, tror dere virkelig at dere kommer til å oppdage intelligent liv i verdensrommet?? Tenk over hvor mye prosessorkraft som allerede har gått med til dette! Burde tyde på at det er en fantastisk liten mulighet for at dere finner noe.

Dere varmer opp cpuene deres kun for å få poeng og komme på en ranking-liste, og egentlig ikke utrette noen verdens ting!

 

Nei, skal du først donere prosessorkraft, da er det mye bedre å gi den til noe som faktisk kan føre frem til noe bra for menneskeheten!

United Devices driver med kreftforskning, noe jeg iallefall ser nytten i. Hardware.no har sitt eget team der også, med rankingliste.

 

Men for all del, fortsett med alien-prosjektet deres, dere har vel alle sammen 'I WANT TO BELIEVE' plakaten fra x-files på rommet deres... :-?

Lenke til kommentar
Seriøst, tror dere virkelig at dere kommer til å oppdage intelligent liv i verdensrommet?? Tenk over hvor mye prosessorkraft som allerede har gått med til dette! Burde tyde på at det er en fantastisk liten mulighet for at dere finner noe.

Dere varmer opp cpuene deres kun for å få poeng og komme på en ranking-liste, og egentlig ikke utrette noen verdens ting!

 

Nei, skal du først donere prosessorkraft, da er det mye bedre å gi den til noe som faktisk kan føre frem til noe bra for menneskeheten!

United Devices driver med kreftforskning, noe jeg iallefall ser nytten i. Hardware.no har sitt eget team der også, med rankingliste.

 

Men for all del, fortsett med alien-prosjektet deres, dere har vel alle sammen 'I WANT TO BELIEVE' plakaten fra x-files på rommet deres... :-?

 

 

Har dem linux client for det ? Tror ikke det

Lenke til kommentar

HAr så å si ikke blitt Seti på meg siden februar i fjor. Kjørte før det på en 333MHz med 64MB ram. Den ble da bare kjørt som skjermbeskytter og jeg satt en stund på maskinen per dag :) 68 hr 26 min 56.0 sec per work-unit var litt :) Sier kanskje litt om maskina jeg kjørte på? Se om jeg får det opp å gå på en XP2100+ @ forhåpentligvis opp mot 3000+ og 1GB PC3200 ram. Se hvor lang tid jeg bruker på en unit da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...