Gå til innhold

Trenger hjelp om pris til Ps3


firemann95

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, denne ps3 er meget bra i og med at den er verdt sin vekt i gull. Om du senere bestemmer deg for å selge videre, vil den bare stige i verdi. Hadde jeg ikke hatt en ps3 fra før hadde jeg kjøpt denne uten å blunke. Ved nærmere ettertanke, :hmm: kanskje jeg skal ha denne bare for å ha den ny inn i hylla. Tenk hvor mye en ny 60 gb er verdt når den er "retro". Omg, omg. :love:

Lenke til kommentar

Hallo trådstarter.

 

Prisen på en ps3 80 gb med dual-shock 3 kontroll ligger på 3500-4000 hos forksjellige butikker. Noe billigere enn 3500 vil du nok ikke få.

 

Kan hende det også er enkelte pakker som inneholder spill og ps3. Dette kan du nok finne hos utenlandske nettbutikker.

 

Ellers kan du jo få en ps3 billigere ved å bytte inn f.eks ps2/xbox360 samt spill for å så få redusert prisen litt.

Samtidig kan det ligge noen 40gb til salgs på finn.no til en billig penge.

 

 

Lykkt til, håper dette hjalp :)

Lenke til kommentar
Hei.

 

Kan jeg få noen gode råd til kjøp av Ps3?

 

Mvh. En gutt på 13 som griner etter en Ps3

 

 

Vel Elkjøp selger 80gb versjonen til kr 3695,- og en 60gb versjon av X360 koster kr 1895,- Og som du nevner så er prisen litt mye, men jeg skal oppsumere litt for deg hva en X360 "egentlig" koster.

 

Her er hva du må kjøpe i tillegg om du hadde valgt en X360:

 

X360 PLAY & CHARGE KIT kr 199,-

Nettverksadapter kr 699,-

Xbox Live 12mnd 499,-

 

Så en X360 med det som en PS3 gir deg kommer faktisk på kr 3295,- altså 400kr mindre. Men prisen er i realiteten mye større da du må betale 499,- vært år for Xbox Live, så prisen blir nesten dobbelt etter noen år.

 

Et par punkter du heller ikke har eller kan oppgradere til med en X360.

 

* Et av markedets beste Blu-Ray spiller

* Ikke Bluetooth (for mulighet til å mus/tastatur og mere)

* Gratis online

 

Og ikke sist men minst på en PS3 så trenger du ikke å installere hele spillet for å unngå bråk slik X360 snart kan gjøre.

 

Så alt i alt gjør du et bedre kjøp ved å kjøpe en PS3, den er billigere og fremtidsrettet.

 

Flame on!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...