Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edit: Hvor mange her baker løssnusen? Jeg personlig baker aldri tønne eller kule ellernoe, men bare pakker den litt sammen til en fin, nesten trekantaktig form (kan laste opp bilde hvis noen er nysgjerrige) Den er ser sånn ut i profil |_) ca.

Jeg knepper snusen sammen til en slags pyramide jeg trøkker oppunder leppen og former med å stramme til.

Lenke til kommentar
Jeg bor i stavanger og lurer på (hvis der er noen andre som bor i stavanger her) om hvor jeg kan få tak i Probe?

Hvis den finnes i Norge, så har dem den på Havana i byen (rett over Arkaden, nesten nabo til H&M).

Der har de alt av tobakk, og mye snusmerker. Tenkte meg en tur innom der å handle inn merker for å prøve en vakker dag.

Endret av Zodiiac
Lenke til kommentar
Etter å ha prøvd å google "Snusdåse" fant jeg ut at det ikke var det jeg var helt ute etter. Tenker mer på noe i stål, noe som ser mer moderne ut, men også har det gammeldagse preget mange snusbokser i dag har.

Rett og slett en snusdåse!

 

Probe... KAN hende jeg har sett det på Sørensen når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar
Har de gangene jeg har prøvd white, følt at de har mindre effekt.

Hvilken effekt får du av vanlig snus? Jeg merker ikke forskjell på effekt om jeg bruker white, vanlig, ekstra sterk eller nikotinfri snus.

 

Hvor gammel må man være for å kjenne effekt? Hvor lite må man snuse? Jeg snuser fast, har snust fast i 3-4 år.

 

Forresten, jeg kan ikke skjønne dere som har snusen inne i 30 min -> 1 time ++, hva skal det være godt for?

Følelsen. Nikotin påvirker underbevisstheten, men det er følelsen av å ha noe under leppa man også blir avhengig av. Det å ha en pose under leppa er knyttet til nikotinet, og det er automatisk behagelig å ha noe der. Det er også derfor man får nikotinfri snus (har hørt at denne er farlig for tennene eller tannkjøttet).

 

 

Forresten, jeg kan ikke skjønne dere som har snusen inne i 30 min -> 1 time ++, hva skal det være godt for?

 

Hei Ghoul

Det er opp til hver enkelt person hvor lenge en vil ha en snus inne. Noen får mer effekt av å ha den inne lenger og fordi de svelger saften som kommer.

 

Personlig sitter jeg med en pris inne i en time, det er fordi jeg liker saften som kommer av snusen, og fordi jeg får mer effekt av det. Har mange venner som har den kanskje inne i ti minutter og kan bli direkte dårlig av det. En hver person får forskjellig effekt av snus, uansett om man har snuset i en måned eller ett år.

 

Hvorfor tar du opp dette temaet med det første ? Syns du personlig at det er teit når noen har snusen lenger i leppa enn andre ?

 

Joda, vet ikke, merker i alle fall forskjell på vanlig snus, og white. Alt fra konsistens, effekt og smak blir forskjellig... for meg. Jeg får jo heller ikke noen spesiell effekt av snusinga lenger, dvs. ikke hvis jeg bare snuser helt vanlig. Hvis jeg bevist ikke snuser på en time eller to, så kan jeg ha flaks og kjenne at det svir litt under leppa, det er alt.

 

Hvor gammel man må være for å kjenne effekten av snus? Øhm... hvilken som helst alder. Jeg vil annta at for de som har snust en stund, blir så vant med effekten og følelsen av at det "brenner" litt oppunder, at de ikke merker det i det heletatt - altså blir "immune". Effekten er jo egentlig der, ellers hadde ikke folk blitt avhengig. Den er bare ikke følelig, kan man vel si.

 

Om man ser sånn på det så kan jeg vel skjønne at enkelte vil ha den lenge inne, men må beklage og si at det fremdeles er litt lamt, sett fra mitt ståsted. Men... mange har opp igjennom årene tydd til slike løsninger, så de er vel ikke de første.

 

Hørte om en kar som hadde stekt brukt posesnus i ovnen, for å bruke de på nytt - flere ganger. Han var vistnok syk og kunne ikke ut for å kjøpe snus - i frykt for at foreldrene hans oppdaget det. Høres rart ut, men ok. Så er vel kanskje dette et tips for de av dere som bare vil ha følelsen av å ha noe oppi leppa da. Akkurat som det må være med Onico, eller hva den nå heter. Men den er jo så full av salt og grums, at den kan om mulig nesten være værre enn å bruke snus m/nikotin. Jeg mener at den er forferdelig.

Lenke til kommentar
Sørensen har hvertfall noe i samme gate som Probe.

Pakkissjapper selger kun Skruf portion de kjøper billig på tax-free.

 

Ehh, not...

 

Har kjøpt mange snuser på pakkis sjapper som jeg ikke har sett i vanlige butikker... Offroad, South State også tror jeg den ved skolen har knox.

Jeg satt det på spissen.

Men uansett, de pakkissjappene jeg har vært på har kun Skruf og Marlboro merket "TAX-FREE".

Lenke til kommentar
Jeg bor i stavanger og lurer på (hvis der er noen andre som bor i stavanger her) om hvor jeg kan få tak i Probe?

Hvis den finnes i Norge, så har dem den på Havana i byen (rett over Arkaden, nesten nabo til H&M).

Der har de alt av tobakk, og mye snusmerker. Tenkte meg en tur innom der å handle inn merker for å prøve en vakker dag.

 

Oslo?

Eller Stavanger?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...