Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

eg hadde sjukaste drømmen i natt. vi var på tur til italia, så var eg og ein kompis inne på ein matbutikk og skulle handle. når eg kom til kassa sto det største snusskapet noen sinne der. eg spurte han som jobba ka det kosta, og han sa att det kosta ca 1 kr pr boks. eg og kompisen min kjøpte fleire hundre boksar og vi klarte å få det gjennom tollen:D

 

kansje på tide att eg sluttar med snus nå, i og med att eg har begynt å drømme om det:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg går lenge uten har jeg også opplevd å drømme om snus. Menne, er ingen stor sak =p

 

Sprakk for et par dager tilbake etter tre uker. Ikke fordi jeg følte enorme abstinenser, for abstinenser ved snus er oppskrytt, men fordi jeg bare hadde veldig lyst på. Har du viljestyrke nok klarer du lett å slutte.

 

Er uansett lei av det meste av snustyper nå. Burde være en god grunn til å slutte, men jeg har ikke planer om det. Lucky Strike sin smak har jeg gradvis blitt enormt lei av, Skruf sin smaker jo forferdelig... jeg tror jeg går over til Gøteborgs, men jeg får ikke kjøpt det på de fleste stedene jeg kjøper snus. Hvordan smaker General White Portion?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Noen som har lyst til å gi en fattig snuser en ask med snus så han klarer seg ut uka?: p

Har ikke råd til snus denna uka, fyfaen så jeg gruer meg.. Blir bare stress og faenskap på skola, og da trengs det en pris.

Synd akkurat det der, heldigvis har jeg vært i sverige å kjøpt en pølse skruf og litt ettan.

Lenke til kommentar
Veldig mye det, kan ha en løsboksi 3-4 dager ,eller i en uke (visst jeg er i sparemodus).

 

Njaa, nå er det jo bare 24 gram i en porsjonboks, pluss at jeg mener det er lettere å spytte ut og ta inn en fersk en når det er porsjon enn løs. Kan jo seff ha en boks lengre enn en dag, men det er som oftest når jeg er hos damen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...