Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Har visst kommet en enda sterke snus enn General ekstra Sterk nå.

 

"Thunder Snus" http://www.buysnus.com/Pictures/medium/424.jpg

 

Skal se om de har den over grensa eller så bestiller jeg over nett og legger ut en anmeldelse :)

 

Inneholder 16 mg/g

 

Hvor skal dette ende? Vi kommer til å dø av some sort of poisoning en eller annen gang :p

Skal prøve denne Thunder, gleder meg enormt.

Lenke til kommentar

Får håpe V2 tobacco kommer til vett denne gangen og gjør deres produkter tilgjengelig over hele Norge, og ikke bare i noen få tobakksjapper (måtte helt til Havana for å kjøpe Offroad en gang)..

 

EDIT: Ser at jeg glemte å nevne at jeg snakker om Thunder, som er produsert av V2.

 

EDIT2: Ser foressten at Thunder vil komme i løs også..

16mg i løs-snus, steike hvor sterkt det vil bli hvis du liker å bake saftige prell..

Endret av Zodiiac
Lenke til kommentar

Nå skal jeg ta pause i snusinga! Har ikke råd lengre: / Skal registrere mc'n, ta lappen, nye deler, bensin osv.. Så da må jeg nok ta en pause-.- Har faktisk klart meg ganske bra, kjenner jeg blir tung i hodet og irritert når jeg ikke får, og vil ha. Men det går greit.

Det som er det kjipeste er at jeg ikke har lyst, men MÅ! Men, blir vel til at jeg begynner på igjen når jeg er ferdig med all stor pengebruk: )

 

Noen andre som får vondt i hodet når de ikke har snust på en stund?

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er placebo men når jeg har dårlig tid om morningen så tar det sånn tre kvarter (til jeg kjører bilen til skolen) før jeg får tatt en snus. Da kjenner jeg en skikkelig mereklig følelse i hele brystet, aner ikke hva det er. Anspent på en måte, veldig vanskelig å forklare. Roer seg ned når jeg får lagt inn en.

 

Tror dette er placebo, når jeg var i Italia så trodde jeg at jeg måtte spare (glemte å kjøpe på tax free før jeg dro). Holdt meg til 2-3 om dagen, noe som er litt villt siden jeg i gjenomsnitt bruker en boks på to dager.

 

Er russ i år så gir opp å prøve å slutte før sommerferien. Får vel klare å slutte da også gi meg selv tannbleking eller noe i belønning, irriterer meg at tennene blir gulere uansett hvor flink jeg er til å pusse og skylle munnen med noe vann eller annen drikke etter at jeg har kastet ut snusen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Skal kjøpe løs og portion(1 stk hver) imorra.

Vurderer RL Løs og Claq Qui. Noen innspill om hvilke jeg kan kjøpe? ^^

Ettan og Skruf Sterk, eller Skruf Løs og Nick & Johnny pose.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...