Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hello boys and ghouls *pun*

 

Har de gangene jeg har prøvd white, følt at de har mindre effekt. Er forresten enig i at skruf gjerne har litt tørrere snus, spesiellt orginal portion. Selv har jeg ikke noen store forhåpninger om de kommende snusene, forutenom at de nok skal testes, en eller annen gang. Iceman, fremdeles like hard på hamsterbleiene mann?

 

Forresten, jeg kan ikke skjønne dere som har snusen inne i 30 min -> 1 time ++, hva skal det være godt for? Dessuten, renninga; om man har litt erfaring med snus og har drevet av en stund, så er man vel veldig vant med det til nå? Personlig syntes jeg ikke det noe særlig, og ikke legger jeg merke til det heller egentlig. Jeg kan skjønne de av dere som ikke har snusa så lenge, selvfølgelig.

 

-S

Lenke til kommentar

Har lenge prøvd å slutte å røyke og det var ikke lett etter å ha røyket i nesten 10 år, men så bestemte jeg meg til slutt for å prøve snus (noe jeg alltid har syntes var dødsekkelt)

Men til min store overraskelse så funka snusen døds bra. Har brukt snus ca 14 dager nå og sigaretten har jeg helt kutta ut. Siden jeg er "ny" innen snusing og ikke har tolmodighet til å lete gjennom alle tråder og innlegg eller pengebok til å prøve alle sorter så har jeg noen spørsmål som håper jeg kan få noen brae svar på.

1. Jeg bruker kun mini-pose, skal den da rulles mellom fingrene før den legges inn, eller skal den være flat?

2. Svir ecualyptus/mint-snus mer under leppa en vanlig general eller en type med tobakksmak?

3. Hva funker best: om åverleppa er tørr eller fuktig?

4. Hvor lenge ca er virkningen på en mini portion og er det forskjell på virkningen fra mini/large/maxi?

5. Er det normalt å miste matlysten av snus?

6. En annen ting som kanskje høres ganske rart ut, men jeg blir utrolig opphisset av snus (sexuelt) Hvorfor er det sånn?

7. Hvilken mini porson anbefaller dere? (Den bør være litt sterk og merkes at den ligger der.)

Lenke til kommentar
Har lenge prøvd å slutte å røyke og det var ikke lett etter å ha røyket i nesten 10 år, men så bestemte jeg meg til slutt for å prøve snus (noe jeg alltid har syntes var dødsekkelt)

Men til min store overraskelse så funka snusen døds bra. Har brukt snus ca 14 dager nå og sigaretten har jeg helt kutta ut. Siden jeg er "ny" innen snusing og ikke har tolmodighet til å lete gjennom alle tråder og innlegg eller pengebok til å prøve alle sorter så har jeg noen spørsmål som håper jeg kan få noen brae svar på.

1. Jeg bruker kun mini-pose, skal den da rulles mellom fingrene før den legges inn, eller skal den være flat?

2. Svir ecualyptus/mint-snus mer under leppa en vanlig general eller en type med tobakksmak?

3. Hva funker best: om åverleppa er tørr eller fuktig?

4. Hvor lenge ca er virkningen på en mini portion og er det forskjell på virkningen fra mini/large/maxi?

5. Er det normalt å miste matlysten av snus?

6. En annen ting som kanskje høres ganske rart ut, men jeg blir utrolig opphisset av snus (sexuelt) Hvorfor er det sånn?

7. Hvilken mini porson anbefaller dere? (Den bør være litt sterk og merkes at den ligger der.)

 

 

Nå er det ikke så ofte jeg bruke posesnus, og jeg bruker aldri mini, men jeg ruller ikke mine. Jeg legger de flat inn og om det er tørt/vått under leppa legger jeg ikke særlig merke til.

 

Jeg merker skjeldent at snusen svir noe særlig, men har ikke erfart noe mer sviing på eucalyptus eller mint snus.

 

Jeg går ut ifra at virkningen er større på large/maxi siden det er mer tobakk i hver porsjon.

 

Jeg har ikke merket noe ekstra seksuell opphisselse av snus, men snus er en av hovedgrunnene til sterilitet blant unge gutter (noe jeg heldigvis ikke lider av..enda)

Lenke til kommentar
Det er fakta, noe du burde prøve å forholde deg til istedenfor å komme med barnslig synsing.

Ahahaha, du synser jo mer enn nok for resten av oss med dine bombastiske uttalelser ala "det er sløseri med to", "hvorfor ta to når man ikke kjenner noen forskjell" osvosv. Det er i utgangspunktet en teit diskusjon fordi effekten oppleves så forskjellig fra person til person, men kom nå ikke her å beskyld andre for synsing når du er minst like ille selv.

Lenke til kommentar
Det er fakta, noe du burde prøve å forholde deg til istedenfor å komme med barnslig synsing.

Ahahaha, du synser jo mer enn nok for resten av oss med dine bombastiske uttalelser ala "det er sløseri med to", "hvorfor ta to når man ikke kjenner noen forskjell" osvosv. Det er i utgangspunktet en teit diskusjon fordi effekten oppleves så forskjellig fra person til person, men kom nå ikke her å beskyld andre for synsing når du er minst like ille selv.

 

Hva faen?

Det innlegget du siterer er jo godt over en uke gammelt nå, tok det deg så lang tid å finne et svar?

Lenke til kommentar
Har de gangene jeg har prøvd white, følt at de har mindre effekt.

Hvilken effekt får du av vanlig snus? Jeg merker ikke forskjell på effekt om jeg bruker white, vanlig, ekstra sterk eller nikotinfri snus.

 

Hvor gammel må man være for å kjenne effekt? Hvor lite må man snuse? Jeg snuser fast, har snust fast i 3-4 år.

 

Forresten, jeg kan ikke skjønne dere som har snusen inne i 30 min -> 1 time ++, hva skal det være godt for?

Følelsen. Nikotin påvirker underbevisstheten, men det er følelsen av å ha noe under leppa man også blir avhengig av. Det å ha en pose under leppa er knyttet til nikotinet, og det er automatisk behagelig å ha noe der. Det er også derfor man får nikotinfri snus (har hørt at denne er farlig for tennene eller tannkjøttet).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...