Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, porsjonsnus har en fin tendens til å ikke renne. Ihvertfall N&J. Tror aldri jeg kommer til å gå tilbake til løs snus.

 

Når det er sagt så føler jeg kanskje at porsjon eter seg mer opp i overleppen enn løs, mens løs tok bort mer av tannkjøttet rundt tennene siden den ofte ligger over kanten av tannkjøttet til tannen.

Lenke til kommentar

Den tigginga var ment som tull, for de som tolka det feil.. Går ikke og spørr en person om å få en HEL snusask vettu, det er for drøyt. Grunnen til at jeg ikke vil låne penger av noen er fordi jeg skylder muttern 1500,- så er kjipt å låne noe mer av andre.

 

Men, synes mange av dere snuser utrolig mye!: p

En-2 esker daglig må da bli veldig dyrt i lengden?

Selv prøver jeg å holde på en eske en hel uke, og det går somregel fint. Men, skal sies at jeg ikke har noen fast inntekt heller..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Å snuse en,to esker om dagen er dyrt, har sjefen på jobben snuser 1,5 boks om dagen, det er nesten 800kr i uka! = 41000kr i året. Så ja, det er mye penger, personlig snuser jeg en til to bokser i uka, det er rundt 4000 kr i året.

 

(I følge regnemetoden min)

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

göteborgs rapè er god så lenge jeg ikke snuser den fast, det er vel min konklusjon. foretrekker skruf og ettan. Må nevnes at en jeg gikk i klasse med har lagt til skruf i navnet sitt. så han heter *Fornavn* skruf *etternavn*. Sendte inn og fikk byttet, litt sykt egentlig.

Lenke til kommentar
Den tigginga var ment som tull, for de som tolka det feil.. Går ikke og spørr en person om å få en HEL snusask vettu, det er for drøyt. Grunnen til at jeg ikke vil låne penger av noen er fordi jeg skylder muttern 1500,- så er kjipt å låne noe mer av andre.

 

haha

 

*tigger etter snus*

*får dårlige tilbemeldinger :(*

*later som om det var kødd*

 

:ermm:

Lenke til kommentar
Anbefaler alle og prøve Offroad American Wintergreen Lond cut og Porsjon :) Min ny favoritt snus, elsker smaken. Blir aldri lei.

 

Hvor har du fått tak i den? Har hatt lyst til å prøve den en stund, men klarer ikke å få tak i den...:(

 

Ligger en sjappe like ved skolen min :p

 

..og hvor ligger skolen din..? :)

Lenke til kommentar
göteborgs rapè er god så lenge jeg ikke snuser den fast, det er vel min konklusjon. foretrekker skruf og ettan. Må nevnes at en jeg gikk i klasse med har lagt til skruf i navnet sitt. så han heter *Fornavn* skruf *etternavn*. Sendte inn og fikk byttet, litt sykt egentlig.

HAHA!

 

That is kickass! :wee:

 

Må man være myndig for å bytte navn? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...