Gå til innhold

Guide: Hemmelige Firefox-triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden jeg bruker 2 skjermer har jeg alltid hatt trangen til å dra en tab ut av browseren for at den skal åpne seg opp som en egen browser. Er dette mulig?

 

Med Opera er det fullt mulig :)

 

--

 

Duplisering av tabs med kun musa kan man fint gjøre om man legger inn en-eller-annen-form-for mouse gestures addon. Hvordan det er mulig å bruke en nettleser uten gestures, er på grensa til uforståelig for min del :)

Lenke til kommentar

høyreklikk på menylinja, velg customize, finn new tab, dra den på en eller annen linje.

 

alternativt, lær ctrl+t ;)

 

eller:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/5338

 

en siste løsning forøvrig, dobbelklikk på tab området der det ikke er noen tab.

 

funker best når en har satt firefox til å alltid vise tab området ;)

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

Om du tenker på en vanlig session saver, så er det jo bare å bruke tab mix pro f.eks.

 

Eller hva mener du med å lagre?

 

Edit; Ble egentlig litt skuffet over artikkelen, trodde den skulle ha med noe hemmelig/ukjent no, men det er snakk om standar options mer eller mindre.

Endret av lain
Lenke til kommentar
høyreklikk på menylinja, velg customize, finn new tab, dra den på en eller annen linje.

 

alternativt, lær ctrl+t ;)

 

eller:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/5338

 

en siste løsning forøvrig, dobbelklikk på tab området der det ikke er noen tab.

 

funker best når en har satt firefox til å alltid vise tab området ;)

 

Thanks!!! Add on'en var kjempeflott :thumbup:

 

Bye the way, noen måte jeg kan få ff til å legge til .no istedenfor .org bak en adresse når jeg trykker Ctrl-Shift-Enter?

Lenke til kommentar

Er det mulig å flytte den øverste "meny-linjen", den som viser "minimer, maksimer og lukk"(+ litt info, hos meg vise f.eks nå: Guide: Hemmelige Firefox-triks - Forum - Hardware.no - Mozilla Firefox)

 

Siden jeg bruker Msi WInd med liten skjerm og ganske få pixler i høyden blri det litt "sløsing" med pixlene å ha en hel linje for dette, hadde vert greit å få flytte lukk, ... knappene ned på hovedlinjen, og få bort den andre informasjonen,,

 

Har noen en løsning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...