Gå til innhold

Anmeldelse: FIFA 09 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen lurte på om man kunne skifte lag etterhvert i Be A Pro Season.. Man får tydeligvis tilbud fra andre klubber etter endt sesong.

 

Etter min første sesong, der jeg begynte på reservelaget til Brann, har jeg nå meldt overgang til Juventus' reservelag etter én sesong, der jeg fikk en landslagskamp for Norge. Meget positiv overraskelse, da jeg trodde man var bundet til ett lag alene, og jeg var forberedt på å slutte med Be A Pro etter første sesong fordi Tippeligaen var såpass kjedelig :)

Lenke til kommentar
Noen lurte på om man kunne skifte lag etterhvert i Be A Pro Season.. Man får tydeligvis tilbud fra andre klubber etter endt sesong.

 

Etter min første sesong, der jeg begynte på reservelaget til Brann, har jeg nå meldt overgang til Juventus' reservelag etter én sesong, der jeg fikk en landslagskamp for Norge. Meget positiv overraskelse, da jeg trodde man var bundet til ett lag alene, og jeg var forberedt på å slutte med Be A Pro etter første sesong fordi Tippeligaen var såpass kjedelig :)

Godt å høyre. Eg lurte på det, trudde EA ikkje hadde lagt det til. Kor mange klubber får du tilbud frå?

 

Eg spelar på pro vanskelegsgrad, semi-pro blir litt for lett i Be A Pro :)

Lenke til kommentar

Jeg er så ufattelig skuffet over at ikke det finnes en modus (som i Euro2008) for 4 spillere å oppgradere spillerene sine samtidig. Jeg innser jo at dette blir problematisk i forhold til overganger osv, men det var virkelig det som gjorde Captain Your Country modusen i Euro2008 så ufattelig genial!

Lenke til kommentar
Noen lurte på om man kunne skifte lag etterhvert i Be A Pro Season.. Man får tydeligvis tilbud fra andre klubber etter endt sesong.

 

Etter min første sesong, der jeg begynte på reservelaget til Brann, har jeg nå meldt overgang til Juventus' reservelag etter én sesong, der jeg fikk en landslagskamp for Norge. Meget positiv overraskelse, da jeg trodde man var bundet til ett lag alene, og jeg var forberedt på å slutte med Be A Pro etter første sesong fordi Tippeligaen var såpass kjedelig :)

Godt å høyre. Eg lurte på det, trudde EA ikkje hadde lagt det til. Kor mange klubber får du tilbud frå?

 

Eg spelar på pro vanskelegsgrad, semi-pro blir litt for lett i Be A Pro :)

 

Fikk vel tilbud fra 7-8 stykker tror jeg, med forskjellige roller i de forskjellige klubbene. De eneste toppklubbene som ville ha meg var AC Milan og Juventus, begge som reservelagsspiller. Ellers var det diverse polske og skotske småklubber blant annet, som ville ha meg som lagkaptein eller "fansens favorittspiller".

Lenke til kommentar

Spiller som spiss på Manchester United på Semi-Pro, men jeg synes det er altfor lett. Vinner som regel med mer enn 4 mål, mens Professional blir litt for vanskelig.

 

Har uansett blitt fansens favoritt allerede, er vel rundt juletider i første sesong. Har en overall på 85 poeng og synes jeg utvikler meg farlig fort. Skal nok starte på nytt for en eller annen obskur klubb og spille på Professional når denne sesongen er ferdig.

Lenke til kommentar
Jeg er så ufattelig skuffet over at ikke det finnes en modus (som i Euro2008) for 4 spillere å oppgradere spillerene sine samtidig. Jeg innser jo at dette blir problematisk i forhold til overganger osv, men det var virkelig det som gjorde Captain Your Country modusen i Euro2008 så ufattelig genial!

 

Henger meg på den! Den store gleden med Euro2008 var å spille me min bror me hver vår spiller! Hadde igrunn forventa at dette ville være i Fifa09 også..

Lenke til kommentar

Be-A-Pro var litt spenstig ja!

Men syntes det blir latterlig mye rødt og minus i kampene?

 

Får sånn minus på et eller annet som begynner på J, husker ikke helt hva i farten nå selv når jeg egentlig ikke gjør noe som helst?

 

Kan få minus på posisjonering, selv om jeg stikker forbi samtlige forsvarspillere og får ballen alene med keeper?

Lenke til kommentar

Spiller Seasons på Pro. Nesten samtlige kamper jeg spillte forrige sesong endte 0-0.

Spilte 2 kamper på semi-pro, da scora jeg hatrick i den ene og vi vant 5-0 i den andre.

 

Fornøyd med at spilleren(meg selv) var svak og treg i starten men nå er kjappere og sterkere, i tillegg til at jeg nå scorer oftere.

 

Spiller i sesong nr 2 etter å ha gått fra Lagmedlem i Man Utd til Førstelagsvalg i Bayern Munich.

Lenke til kommentar
Spiller Seasons på Pro. Nesten samtlige kamper jeg spillte forrige sesong endte 0-0.

Spilte 2 kamper på semi-pro, da scora jeg hatrick i den ene og vi vant 5-0 i den andre.

Akkurat sånn som jeg har det. Vinner mellom 4-0 og 7-0 i samtlige kamper på Semi-Pro.

 

På Pro ble det meste uavgjort, men første kampen endte 1-0, målet var forøvrig ganske :love:

 

http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/1100115

Anderson som endelig finner nota, jeg la assist. Forsvaret til Wigan var ute og kjøre, sjekk jeg leker meg gjennom.

Lenke til kommentar

Spiller på Legendary.. Greit nok, det er litt vanskelig innimellom, og jeg har under 1:1 i målratio per kamp, men er da tatt ut til landslaget og er squad-member på førstelaget halvveis inn i sesong nr 2. Dessuten gir det meg mye mer når det blir litt utfordring. Da må man time løpene sine og trykke på knappen til riktig tid. Dessuten løper også forsvarerne raskere og er mer aggresive når man har på Legendary.

Lenke til kommentar
Fint mål :)

 

Det er visst ein del snakk om det å spela med andre spelarar. Det skal gå an i Be A Pro season, du velger flerspiller og fleire kan spela saman.

 

Riktig, men du må være en av de andre på det laget hovedspilleren din spiller for. Du kan ikke være din egen selvlagde spiller. Halve moroa er oppgraderingsbiten...

Lenke til kommentar

Er ufattelig lenge siden jeg spilte et FIFA spill (tror det siste var 2004), vil jeg bli skuffet av 2009 eller vil det være såpass mye nytt at det er verdt et kjøp, uavhengig av litt uggen AI?

 

Er AIen såpass dårlig at man blir plaget av dette?

Om man kunne sammenligne med 2004 eller et annet tidligere FIFA så hadde det vært fint.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...