Gå til innhold

Anmeldelse: FIFA 09 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående kommentatorene har de utviklet seg litt fra 08. Blir stadig overrasket over hvor spesifikke de kan være. Når jeg fikk Van Nistelroy skadet forklarte kommentatoren hvem som ble skadet, og hvordan det kan påvirke resten av kampen. Noen ganger kan de også være uenig med dommeren, og klage over avgjørelsene de gjør.

Lenke til kommentar

Prøvde nettopp min første match på nettet. Er kjempeskuffet! En av grunnene til at jeg valgte Fifa i år var jo nettopp at PES 08 var elendig online. Det lagget hele tiden! Det gjorde virkelig kampen jeg nettopp prøvde på Fifa 09 også. Han jeg spilte mot hadde til og med minst en spiller som var usynlig for meg hele kampen! Godt mulig jeg var veldig uheldig og møtte en med 56k modem laaaaaaaaaangt unna meg, men vil ikke prøve en kamp til for å sjekke. Er ikke spesielt morsomt med slike kamper. Var jeg bare uheldig eller er de fleste/alle kampene slik?

 

Vant forøvrig 2 - 1. Burde vært mye mer!

Lenke til kommentar
Helvete da! Spillet kom ikke i dag heller... Oppgitt og forbanna.

 

Hvor mye betalte du for frakten fra MPX? 100?

 

Nettopp skaffa. Skal til å begi meg ut på en reise gjennom reservelaget til Manchester United i BAP: Seasons.

 

Gleder meg, dere ser meg med PL-pokalen i nevene om noen år.

 

Hvilken game mode er det?

Lenke til kommentar

Kjøpte mitt i dag. Er ikke skuffet i det hele tatt. :)

 

Triksesystemet er vanskelig, da. Eller det vil si, det skal ikke være noe stress å få til de kule triksa, men jeg tenker rett og slett ikke på de riktige triksa i de riktige situasjonene... :wee:

Alt som funker på arena glemmer man lett i kamper.

 

BAP har jeg bare prøvd èn eller to kamper av, og har ikke prøvd online, så kan ikke si noe om det.

 

Ellers, bedre fysikk på både spiller og ball. Keeper virker til å være bedre enn tidligere.

Lenke til kommentar

Hmmm, skjønner ikke helt poengene på rangerte kamper. Hvordan har folk fått flere hundre tusen poeng? Og hvorfor får det tapende laget nesten like mange poeng som det vinnende laget? På PES taper jo taperen poeng. Det er mer logisk for meg. Kanskje noen kan forklare meg litt?

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Du tenker på de rangeringspoengene du? De ser jeg hensikten med: Sette lister over hvem som er best, matche jevngode spillere osv. Jeg mener de poengene som vises når man har spilt kamp. Da ser man også motstanderens poeng. Dette er helt andre poeng, og det er vel disse folk har fått overført. Får som regel litt underkant av 30 poeng for hver kamp tror jeg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...