Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Hold inne GRØNN + RØD + KAMERA tastene, og skru på power.

Hold tastene inne til du får nokialogoen med hendene.

Dette skal da gjøre at telefonen din er komplett reset. Kode 12345

 

Fungerer kun på versjon 20.

 

Hei..

 

Når jeg kjører hardreset, hvor finner jeg det programmer som anbefales å lastes ned etterpå?

Er litt skeptisk til at jeg ikke skal finne dette å at tlf da blir klikket..

 

Bruk last nedfunksjonen i telefonen din og hent et program fra nokia.

Evt last ned til pcen din, f.eks. handwriting calculator så skal sertifikatet oppdatere seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

På filbehandling -- telefonminne, har jeg noen filer jeg ikke aner hva er;

 

HXMDengine_3_2.cfg

hxthumbnail_archieve.txt

HXTNEngine_3_2.cfg

MdfPluginArchieve.txt

plugin_archieve.txt

R1_Mobile_4_0.cfg

 

Noen som har peil på hva det er? Vurderer å slette disse filene om det er trygt.

 

Anyone? :blush:

Lenke til kommentar
Hei

 

På filbehandling -- telefonminne, har jeg noen filer jeg ikke aner hva er;

 

HXMDengine_3_2.cfg

hxthumbnail_archieve.txt

HXTNEngine_3_2.cfg

MdfPluginArchieve.txt

plugin_archieve.txt

R1_Mobile_4_0.cfg

 

Noen som har peil på hva det er? Vurderer å slette disse filene om det er trygt.

 

Anyone? :blush:

 

Hvorfor skal du slette dem?

Lenke til kommentar
Det eneste jeg kan anke på er at jeg ville hatt litt høyere volum på mp3 spilleren når jeg kobler til mitt Koss headset

Er det noen som har en måte å fikse dette på?

Skaffe andre headsett som ikke krever så kraftig forsterker.

Et annet alternativ er å kjøpe en hodetelefonforsterker i tillegg, Fiio E5 er din for 115 kr totalt, og den fungerer _strålende_! Jeg bruker den nå med min 5800, og er kjempefornøyd! Denne har også oppladbart batteri som lades via usb, og batteriet har en spilletid på rundt 20 timer!

Lenke til kommentar
Aner ikke hva disse filene er, tar bare plass i filbehandlingen.

Av erfaring vet jeg at når man sletter filer som man ikke vet hva er, så slutter ting ofte og virke. Men tipper dette er filer som har kommet inn etter at telefonen har vært koblet til PC eller noe sånt, og sikkert ikke er farlige og slette. ;)

 

Det eneste jeg kan anke på er at jeg ville hatt litt høyere volum på mp3 spilleren når jeg kobler til mitt Koss headset

Er det noen som har en måte å fikse dette på?

Skaffe andre headsett som ikke krever så kraftig forsterker.

 

Et annet alternativ er å kjøpe en hodetelefonforsterker i tillegg, Fiio E5 er din for 115 kr totalt, og den fungerer _strålende_! Jeg bruker den nå med min 5800, og er kjempefornøyd! Denne har også oppladbart batteri som lades via usb, og batteriet har en spilletid på rundt 20 timer!

Dealextreme er fantastisk :thumbs:

 

edit: Bestilte nettopp beskyttelses film til 6kr ink. frakt derfra. :p

Endret av Dain Bramaged
Lenke til kommentar
Det eneste jeg kan anke på er at jeg ville hatt litt høyere volum på mp3 spilleren når jeg kobler til mitt Koss headset

Er det noen som har en måte å fikse dette på?

Skaffe andre headsett som ikke krever så kraftig forsterker.

Et annet alternativ er å kjøpe en hodetelefonforsterker i tillegg, Fiio E5 er din for 115 kr totalt, og den fungerer _strålende_! Jeg bruker den nå med min 5800, og er kjempefornøyd! Denne har også oppladbart batteri som lades via usb, og batteriet har en spilletid på rundt 20 timer!

 

Nei, når jeg har kjøpt en musikktelefon skal man ikke være nødt til å kjøpe ekstrautstyr for å få hørbart volum med sitt eksisterende headset. Volumet er så lavt på enkelte sanger at noen kan snakke lavt ved siden av meg og jeg hører hvert ord. Dette og det labre kameraet er det eneste jeg har å utsette på denne telefonen, men i mine øyne er dette viktig og en årsak til at man velger seg en musikk-telefon.

Lenke til kommentar
Hold inne GRØNN + RØD + KAMERA tastene, og skru på power.

Hold tastene inne til du får nokialogoen med hendene.

Dette skal da gjøre at telefonen din er komplett reset. Kode 12345

 

Fungerer kun på versjon 20.

 

Når jeg prøvde dette kom jeg fremdeles bare til Nokia logoen. Jeg har nyeste firmware, så det skal ikke være et problem.

Er redd jeg må levere den inn.. Så går vel en 2 - 3 uker til jeg får den tilbake :(

Lenke til kommentar
En ting som irriterer meg er når jeg har telefonen på lydløs er vibreringen så svak at jeg nesten ikke kjenner den hvis jeg har den i buksa. Finnes det noen måte å gjøre vibreringen sterkere på evt justere vibreringen til å vare lenger?

whaaat? Har dere vibrering når den er på lydløs? det er det ikke på min! :dontgetit:

Lenke til kommentar

En anbefaling til alle er å prøve Garmin XT - til mobilen. Har hatt dette i ett par dager nå, og den fungerer praktisk talt som en vanlig GPS. Og selve navigeringen er HELT gratis! Det er bare programvaren som koster penger ... ( :innocent: ) ...

 

NB! Det er kun Garmin XT 5.00.30 (nyeste versjon) som støtter 5800!

 

Mvh

 

Andak :)

Endret av Andak
Lenke til kommentar

Det er en profil på lik linje med lydløs, frakoblet og utendørs (finnes ved å trykke på av-knappen).

Vibrerer når man navigerer og taster, men lager ikke lyd når man mottar meldinger eller blir oppringt. Lydløs vibrerer ikke engang når man skriver meldinger noe jeg er blitt avhengig av. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...