Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Skaffe andre headsett som ikke krever så kraftig forsterker.

 

Kjøpte denne telefonen idag jeg:D Kr. 1680 måtte jeg ut for den.

Er strålende fornøyd så langt.. virker meget solid. Har brukt S60 i masse år, men menyene er fortsatt litt uvandt på denne og hvor ting er plassert. Men det går seg jo til.

 

Men leter etter en måte å få tilgang til minnekorte på, for å sjekke hvilke filer som ligger der.. klarer bare ikke å finne den. Og i tillegg til hjemme media programmet, hvor ligger det?

Programmer -> Filbehandling

 

Syns du sa at du hadde brukt S60 i mange år jeg. :)

Endret av Skagen
Unødvendig sitering.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har netcom denne telefonen på tilbud til 199,- med Flexitalk 199. Er dette en bra pris? Noen som har dette abonnementet?

Nettopp gått ned fra 599 som var prisen da jeg kjøpe med FlexiTalk 199, men fikk den for 300. Ser jeg kunne spart noen hundre lapper om jeg hadde ventet til denne uka, men sånn kan man ikke tenke :)

 

FlexiTalk er et greit abonnement, grunnen til at jeg kjøpe den med Netcom var at Netcom sine var ikke operatørlåste. Selv bruker jeg Telenor på den :p

Lenke til kommentar
Programmer -> Filbehandling

 

Syns du sa at du hadde brukt S60 i mange år jeg. :)

 

Nei, var noe uvant med meny systemet.. som jeg ikke har vært vandt med rett å slett. Men ja, har brukt S60 i 5 år nu. :p Men som man sier, er øynene man først blir blind på.

 

men leter fortsatt etter Hjemme media, hvor man kan gå inn på hjemmenettverket å laste over musikk trådløst..

 

Hva er siste programvare versjon til telefonen? Har en telenorlåst telefon, å har versjon 20.0.012 og den kom i slutten av januar. Er dette siste versjon?

Endret av Skagen
Unødvendig sitering.
Lenke til kommentar
Da var jeg med i "gjengen". Nå er 5800 XM endelig min!

 

Da var det bare å kvitte seg med den hersens iphonen ;P

 

 

Det måtte forresten jeg også, glemte det. Betalte 101kr der og da.. Uansett en rimelig telefon! :) Får håpe den lever opp til forventningene, sto mellom denne og Iphone.

 

prøvd iphone 3.0 beta? det er konge :D men har mer lyst på denne men har ikke penger nok :( går rundt å håper på at den plutselig stopper :D:D

Lenke til kommentar
Nå har netcom denne telefonen på tilbud til 199,- med Flexitalk 199. Er dette en bra pris? Noen som har dette abonnementet?

Nettopp gått ned fra 599 som var prisen da jeg kjøpe med FlexiTalk 199, men fikk den for 300. Ser jeg kunne spart noen hundre lapper om jeg hadde ventet til denne uka, men sånn kan man ikke tenke :)

 

FlexiTalk er et greit abonnement, grunnen til at jeg kjøpe den med Netcom var at Netcom sine var ikke operatørlåste. Selv bruker jeg Telenor på den :p

 

Det står på Netcom sine sider at disse er operatørlåst?

Lenke til kommentar
Nei, var noe uvant med meny systemet.. som jeg ikke har vært vandt med rett å slett. Men ja, har brukt S60 i 5 år nu. :p Men som man sier, er øynene man først blir blind på.

 

men leter fortsatt etter Hjemme media, hvor man kan gå inn på hjemmenettverket å laste over musikk trådløst..

 

Hva er siste programvare versjon til telefonen? Har en telenorlåst telefon, å har versjon 20.0.012 og den kom i slutten av januar. Er dette siste versjon?

Det og laste musikk trådløst via nettverket har jeg ingen erfaring med, men angående versjon, ja, dette er siste versjon.

Endret av Skagen
Unødvendig sitering.
Lenke til kommentar
Det og laste musikk trådløst via nettverket har jeg ingen erfaring med, men angående versjon, ja, dette er siste versjon.

 

Det er faktisk helt genialt, surfer deg inn på pc`en å rett inn i mappene som er delt der å henter ut den musikken du vil ha. Fungerer meget bra:) Så leter litt etter den ja.

Endret av Skagen
Unødvendig sitering.
Lenke til kommentar
Nå har netcom denne telefonen på tilbud til 199,- med Flexitalk 199. Er dette en bra pris? Noen som har dette abonnementet?

Nettopp gått ned fra 599 som var prisen da jeg kjøpe med FlexiTalk 199, men fikk den for 300. Ser jeg kunne spart noen hundre lapper om jeg hadde ventet til denne uka, men sånn kan man ikke tenke :)

 

FlexiTalk er et greit abonnement, grunnen til at jeg kjøpe den med Netcom var at Netcom sine var ikke operatørlåste. Selv bruker jeg Telenor på den :p

 

 

Det står på Netcom sine sider at disse er operatørlåst?

Ja, men Netcom er flinke til og ikke låse de låste telefonene sine. ;)

Om de fortsatt er åpene sier jeg ikke sikkert, men de vi fikk fra Netcom (er mobilforhandler) var værtfall åpene, selv om det står på dem at de er låste.

Lenke til kommentar
Expert Klingenberg har fortsatt denne mobilen til 1 kr med SuperMinutt! Og man får fortsatt låsekoden gratis.

 

Jeg gjorde et impulssalg i dag og solgte min for 2500 kr. Vurderer om jeg skal kjøpe ny eller ikke :hmm:

Eneste grunnen til at jeg kunne tenkt meg å selge min er fordi kameraet er så hinsides dårlig.. Men batterikapasitet mtp musikk var alpha omega for at jeg valgte denne telefonen.

Lenke til kommentar

nypis: Kjøpte den for totalpris ca. 1850 kr. Solgte for 2500 kr.

 

Dain: Tja. Det er jo ikke særlig ofte slike tilbud oppstår, dette er jo tross alt Experts største helg på gud vet hvor lenge. Da Elkjøp åpnet sin Megastore var det minst like syke tilbud. Ellers er det klart at både Nokia og Telenor bidrar litt, og så er man i mål :)

 

edit: Jeg la forresten merke til at det er Jamba som driver mesteparten av butikken "Last ned!". Jeg synes det er skuffende at Nokia velger slike samarbeidspartnere.

Endret av genser
Lenke til kommentar

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quote-funksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Nå fikk jeg til av en eller annen grunn. Gjorde ikke noe anderledes..

 

Jeg avinnstallerte softwareupdater og la det inn på nytt. Avsluttet alle andre program som jeg hadde i bakgrunnen, inkl virusprog, firewalls osv. Koblet til moben å satte den på pcsuite.. Da fungerte det, men vet ikke hvorfor, prøvde på akkurat det samme i går også!

 

Nå har jeg også fått det til, på en tredje PC med Windows 7 som OS. Litt plunder å få installert NSU og usb-driveren på Windows 7, men fikk hjelp til det her : How To: Install Nokia PC Suite v7.1 In Windows 7

 

Etter noen omstarter og banning gikk det til slutt, nå har jeg også 20.X!

 

Men ikke vet jeg hva som er annerledes på denne pc-en i forhold til de andre der jeg hadde problemer (bortsett fra OS-et da).

Endret av stalet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...