Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjør du egentlig i Japan Kadaju? Har lyst å flytte en stund fra kjedelig Norge selv :p Bare jeg må ha en god nok grunn, tillegg til at jeg får noe nytte av turen.

Skrevet

Det var koselig tid vi hadde Tidus2k :)

Spillet er rett og slett genialt fordi du må få hjelp av vennene dine i Little Big Planet universet for å få nye stickers osv... :D

Little Big Planet for meg kan godt bli mitt game of the year spill. Men LBP får konkurranse av mangen andre storspill som har kommet dette året!!

Skrevet
Hva gjør du egentlig i Japan Kadaju? Har lyst å flytte en stund fra kjedelig Norge selv :p Bare jeg må ha en god nok grunn, tillegg til at jeg får noe nytte av turen.

Studerer her. Og du er langt i fra den eneste som synes Norge er kjedelig :p

Skrevet

Studerer her. Og du er langt i fra den eneste som synes Norge er kjedelig :p

norsk_flagg_stang.jpg

JA VIELSKER DETTE LANDET!!!!!

Skrevet

Er ikke dette en LBP-tråd og ikke en "krangle om Norge eller Japan er best"-tråd...? :p

:hmm: Dette innlegget var vel ganske så unødvendig det óg.. :whistle:

Skrevet

Fikk nettopp en Kratos/Medusa/Minosaur + Sticker-pack -kode GRATIS fra en fyr her. Flere som driver å deler ut koder der, godsnakk litt med dem så får dere! :thumbs:

Skrevet (endret)
En japaneser som har laget en horisontal shooter i LBP

Sykt hva man kan lage i LBP :o

Btw det heter japaner ;)

Endret av shaker
Skrevet
Har vel hørt både 5. og 7. november, menmen, vi får se når det dukker opp i postkassen! :thumbup:

Hos elprice hvor jeg bestilte spillet står det at de kommer til å sende det den 5.nov. Står også at release er 7.nov.

Skrevet (endret)
Ringte til eb-games og han sa 2uker eller mer. Han har antageligvis ikke peiling.

To uker... fra nå..? :dontgetit::rofl:

Endret av Mokko

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...