Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Du må høre godt etter på hva han sier, følge godt med, og se hva "dronningen" sier at du skal gjøre. Gjør det du får beskjed om, det kommer en "Glad-lyd", en boks dukker opp som forteller deg at du har klart den, og skjermen blir fylt av objekter og ting som belønning for det du har gjort. Det kommer så opp en boks som spør om du vil bli tatt med tilbake til brettet ditt, svar "OK", og du er tilbake. Er en del sånn opplæringer, bare ta alle og vær tålmodig ;)

Ok, takk. Har nok oversett noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.destructoid.com/majority-of-lbp...ad-105284.phtml

 

 

 

Majority of LBP beta levels will be deleted upon release, my Sackboy is sad

 

 

Just like the disappointment I experienced earlier today upon finding out that LittleBigPlanet would not be hitting stores earlier than announced, it appears as though I’m in for another soul-crushing blow. In an interview with LittleBigMadness, producer of LBP Leo Cubbin confirmed that the majority of levels created during the beta phase of the game would be deleted once the limited beta ends.

 

:ermm:

Lenke til kommentar

Nå har jeg spilt i noen timer, og jeg må bare si WOW. Fy faen, det er det morsomste spillet jeg noen gang har spilt, spilte mye online i går og prøvde mange andre sine brett, mange kreative spillere uti verden, og mange kjempe morsomme brett. Blir mye spilling i helga iallefall, det er helt sikkert!

Lenke til kommentar

ruslet ned til gamestop i dag tidlig glad og fornøyd. eg går inn og forteller at eg har forhåndsbestillt LBP.....blir et stille øyeblikk før fyren bak kassa forteller at dei ikkje har fått inn et eneste eksemplar.....frack :(

 

skulle få melding fra fyren så fort han hadde klart å få tak i informasjon fra sjefen sin. cant wait :hrm:

Lenke til kommentar
http://www.destructoid.com/majority-of-lbp...ad-105284.phtml

 

 

 

Majority of LBP beta levels will be deleted upon release, my Sackboy is sad

 

 

Just like the disappointment I experienced earlier today upon finding out that LittleBigPlanet would not be hitting stores earlier than announced, it appears as though I’m in for another soul-crushing blow. In an interview with LittleBigMadness, producer of LBP Leo Cubbin confirmed that the majority of levels created during the beta phase of the game would be deleted once the limited beta ends.

 

:ermm:

Dette e som sagt gammelt. Ble stemt om de skulle beholde eller ikkje, og de ska beholde.

Og betabrettene e der. En av mine e litt populær iallfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...