Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Det føles at jeg er den eneste som ikke har fått spillet. Omtrent hele friends lista mi spiller det jo.

 

Da er vi to.. :cry:

Sutring gjør ikke at du får spillet raskere, du får det jo gratis ;)

 

You lucky man :p

 

Ja, dette kaller jeg "uhell i hell".. :(

 

Jeg drømmer om Sackboy om natten, drømmer om ham om dagen, tegner ham i skolebøkene, og har sett flere hundre videoer på Youtube.. Vet ikke om jeg orker to uker til uten ham.. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ett av disse to inleggene var hjelpsomme! You know who you are, tusen takk! Nå må bare min deadbeat-roommate bli ferdig med sesong 4 av the Wire så kanskje jeg slipper til TVen igjen.

 

Hehehe. Tror jeg må ha hatt flaks ettersom jeg har klart det på bortimot alle forsøk uten å tenke taktikk eller mønster ;)

Lenke til kommentar
Jeg drømmer om Sackboy om natten, drømmer om ham om dagen, tegner ham i skolebøkene, og har sett flere hundre videoer på Youtube.. Vet ikke om jeg orker to uker til uten ham.. :cry:

 

haha.. spillet er bra men så jævla fantastisk er det nå ikke :p

 

Jeg og dama har snart spillt gjennom hele greia i coop :)

Lenke til kommentar

Endelig har jeg gått igjennom hele story moden :D Wohoo!

 

Men fytti hater the Bunker (blir kjip og skulle ace.

 

Et spm

 

I brettet swinging safari mangler jeg tre collectibles.. Tror jeg skal bruke hest sticker for og få tak i de, hvor i huleste er hesten? har gått igjennom brettet endel ganger nå uten og se snurten av de

 

Lenke til kommentar

Dere er syke i hodene deres! :p Hvordan i alle dager orker dere å ace på alle banene?

Jeg blir bare alt for hissig når jeg hele tiden dør helt i slutten av en bane. Hver gang jeg dør blir jeg bare mer forbanna og mindre konsentrert slik at jeg bare spiller dårligere og dårligere. :wallbash:

Lenke til kommentar
Dere er syke i hodene deres! :p Hvordan i alle dager orker dere å ace på alle banene?

Jeg blir bare alt for hissig når jeg hele tiden dør helt i slutten av en bane. Hver gang jeg dør blir jeg bare mer forbanna og mindre konsentrert slik at jeg bare spiller dårligere og dårligere. :wallbash:

Haha, føler me deg. E akkurat sånn eg og.

Lenke til kommentar
Endelig har jeg gått igjennom hele story moden :D Wohoo!

 

Men fytti hater the Bunker (blir kjip og skulle ace.

 

Et spm

 

I brettet swinging safari mangler jeg tre collectibles.. Tror jeg skal bruke hest sticker for og få tak i de, hvor i huleste er hesten? har gått igjennom brettet endel ganger nå uten og se snurten av de

 

 

Let litt rundt like før starten av bøffelracet :)

 

Lenke til kommentar
Acet du bunker ?

 

Faen det er den og siste map jeg sitter igjen med uten ace.

 

Jepp, det var den første jeg acet...bare for å bli ferdig med faenskapet liksom.

Jeg har igjen de to siste, pluss noen i India, Japan og Mexico nå bare. Tror ikke det skal være så vanskelig :)

 

 

Men jeg må si at det derre samlebåndtullet etter det digre "hjulet" på The Bunker er djeeeeevelsk å daue på. Jeg var så oppspilt hver gang jeg greide det digre hjulet at jeg alltid fucka opp like etterpå.

 

Lenke til kommentar
Endelig har jeg gått igjennom hele story moden :D Wohoo!

 

Men fytti hater the Bunker (blir kjip og skulle ace.

 

Et spm

 

I brettet swinging safari mangler jeg tre collectibles.. Tror jeg skal bruke hest sticker for og få tak i de, hvor i huleste er hesten? har gått igjennom brettet endel ganger nå uten og se snurten av de

 

 

Let litt rundt like før starten av bøffelracet :)

 

Der var det ja :D takker så mye, fytti jeg er dårlig til å lete!

Lenke til kommentar
Fy faen såååååå nææærver jeg fikk på slutten når det rullebandet som går bakover og du skal gå gjennom de lyn greiene som kommer ned.

Grattis! :!:

Ja, det rullebåndet på slutten er helt jævlig. Det er ikke vanskelig i det hele tatt, men man blir så gira/nervøs at det er lett å gjøre en idiotisk feil.

Lyden av sackboy som blir electrocuted skjærer i ørene mine fortsatt.

 

Jeg tror jeg skal se til å ace resten av banene i dag så jeg får Play-trophyet. Det blir i så fall mitt første gulltrophy ever! :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...