Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var siste boss og acet, ser nå faktisk at jeg mangler nest siste bane og. Fanden, jeg oversåg den siden sist post jeg skrev.

Jaja, får ta det når jeg kommer hjem.

 

FUCK!

Jeg acet siste boss.

Da jeg kom til slutten ved målplata hoppet jeg av pur lykke....ble stuck under i terrenget og klemt ihjel like før jeg gikk opp på plata. ER DET MUUUULIG??!

 

Det eneste brettet jeg sliter med å ace er første brett på det fjerde området. Gawd, det er plagsomt like ved slutten der, og de som har spilt det veit garantert hva jeg sikter til....*BOOOOOOM*

Lenke til kommentar
Et spørsm.

 

Så i elkjøp's crazy days kundeavis en annonse om LBP. Det stod pris: 599 og informasjon om spillet , men ingen ting om realase dato. Kan det da være slik at de har spillet ute for salg fra mandag, i morgen?? :innocent::dontgetit:

 

Sjekket varelagerstatus og de har ikke fått det inn i noen butikker i Oslo-området i alle fall :(

Lenke til kommentar
Et spørsm.

 

Så i elkjøp's crazy days kundeavis en annonse om LBP. Det stod pris: 599 og informasjon om spillet , men ingen ting om realase dato. Kan det da være slik at de har spillet ute for salg fra mandag, i morgen?? :innocent::dontgetit:

 

Sjekket varelagerstatus og de har ikke fått det inn i noen butikker i Oslo-området i alle fall :(

 

 

Elprice selger LBP for 399,- utgivelsesdato 5.11

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...