Gå til innhold

Bestilt, stock kjøler bra nok?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En lcd-skjerm kan ikke sammenlignes med en plasma når det gjelder kontrast, det er klasseforskjell i favør plasma pga forskjellig teknologi.

1000:1 høres bra ut det. På mange skjermer blir det oppgitt såkalt "dynamisk kontrast", slik som min 22" LG med 5000:1. Dette er egentlig bare et salgstriks fordi kontrasten blir målt på en annen måte.

 

Dette skal være en god skjerm i følge en del her på forumet, men er ikke den nyeste.

ASUS VW222U: http://prisguide.tek.no/product.php?productId=81122

 

Samsung-skjermer vet jeg lite om, så kan ikke uttale meg.

 

:)

Lenke til kommentar
Fikk idag 2 av totalt 7 pakker. Snodig måte Amentio sender på, men de har vel mange lagere. Mest interessant er det at de sender 1 stk DVD-brenner med DHL fra utlandet. Det kan da aldri svare seg økonomisk...

 

Amentio har ingen egne lagre, de bruker distributørenes lagre. Derfor blir det alltid mange pakker. Frakt fra distributør til eget lager pluss lagerkost blir fort et betydelig beløp, så til og med frakt med DHL fra lager i utlandet lønner seg nok, det er ikke særlig dyrere enn frakt internt i Norge.

Lenke til kommentar
Jeg sitter her en sen aften og tenker litt, pakkene ankommer nok i morgen - men jeg sitter og vurderer å returnere dem. Er det ikke slik at Amentio som jeg kjøpte fra skal dekke returfrakt isåfall?

 

Jeg tror jeg klarer meg lenge med en rimelig bærbar og da sparer jeg over 6 frognertiere, noe som er fristende om dagen...

 

Nei! Når du bruker angreretten er det du som må dekke returfrakt.

Lenke til kommentar
Der tror jeg faktisk du tar feil, men får tenke litt på det, blir jo vanvittig mange pakker å sende tilbake dog...

 

Du kan returnere alt i en pakke, i og med at alt skal returneres til Amentio.

 

Når det gjelder returporto skal selger dekke dette ved telefonsalg eller salg utenfor fast salgsted (dørslag, messesalg etc). For kjøp i nettbutikk, som regnes som fjernsalg, er det du som skal dekke returporto. Siterer Forbrukerrådet.

Er varen kjøpt ved fjernsalg (med unntak for telefonsalg), er det du som kunde som må betale returporto. Dersom selger har unnlatt å sende med en hensiktsmessig returpakning som gjør det uforsvarlig å returnere den, kan du nøye deg med å stille varen til selgers rådighet.

 

Så her er det ikke mye å diskutere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...