Gå til innhold

Half-Life: Episode 3: Hva vil du se? Hva forventer du?


Anbefalte innlegg

Ut ifra hva jeg har observert er planen til Valve å utgi episode 3 en gang i 2010. I mellomtiden ønsker de at Black Mesa Source skal dempe den resterende ventetiden gjennom 2009. Jeg lurer også på om Valve driver å utvikler Half life 3 parallelt med e3 slik at spillet kan bli introdusert 1-2 år tidligere enn hva man klarte med HL2. Det handler hele tiden om å ha et nytt produkt å selge.

 

:cry::cry::cry:

Oh cry moar.

 

Du kan ikke forvente annet fra valve. Heller et ferdig spill som kommer sent enn et uferdig spill som kommer tidlig.

 

Det er fortsatt trist. Men jeg forstår at de trenger mye tid på seg for å lage et spill med så god kvalitet som half-life spillene har hatt frem til nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Mer av steder som conteinerhavna i episode 2 / Ravenholm

 

-Håper presten fra Ravenholm gir lyd fra seg, hvis han ikke er død? Husker ikke.

 

-Apokalypse/ Dommedag stemning som i begynnelsen av episode 2; Etter toget har kræsjet, Når man ser city 17 fra avstand med en svær og skummel, mørkelilla stråle opp fra seg.

 

-Gamle bygninger!

 

- Kanskje noen kule bi folk som kan følge Gordon litt for å så dø. Bare for å gjøre det det hakke mer brutalt / hakket verre stemning.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Høres ut som det forblir ett PC spill for min del, er ikke såå voldsomt grafikkrevende selv om det er ett stort pluss men føler jeg kommer til å knote mye me den joysticken hvis det er en stressa situasjon. MUS! :p

 

sorry for off topic

Endret av Amaru
Lenke til kommentar

det blir nok framdeles source men de vil nok forbedre motoren litt mere denne gangen også slik de har gjort på alle episodene.

 

og btw jeg ser fram til denne episoden mere og mere for hver dag som går, jeg runda nettopp hele hl2 serien (igjen)

og får framdeles tårer i øynene på slutten av ep2, må for guds skyld valve i alle fall slippe ut noe så vi veit at serien framdeles lever!

Lenke til kommentar

Hva legges i at de "forbedrer" source-motoren? At de gjør den mer "effektiv", sånn at den går bedre på maskinen? Grunnen til at jeg spør er at jeg har en maskin som er et par år gammel. Har egentlig "sluttet" å spille, men skal helt sikkert få med meg ep3. Så spørsmålet er om jeg kan kjøre den på den gamle kjerra, eller om jeg må oppgradere kraftig.

Lenke til kommentar
Hva legges i at de "forbedrer" source-motoren? At de gjør den mer "effektiv", sånn at den går bedre på maskinen? Grunnen til at jeg spør er at jeg har en maskin som er et par år gammel. Har egentlig "sluttet" å spille, men skal helt sikkert få med meg ep3. Så spørsmålet er om jeg kan kjøre den på den gamle kjerra, eller om jeg må oppgradere kraftig.

Ingen som vet enda, men tviler på at de lager slik at den går bedre på gamle maskiner.

Ep 1 gikk greit på den gamle maskinen min, men når ep 2 kom begynte den å slite litt mer. Du må mer eller mindre ut med bedre maskinvare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...