Gå til innhold

Half-Life: Episode 3: Hva vil du se? Hva forventer du?


Anbefalte innlegg

Seriøst? :O

Om du har sett deg litt rundt i Portal, har du garantert lagt merke til diverse PowerPoint-presentasjoner som tar for seg Aperture og Black Mesa som konkurrenter.

Og om du fulgte med på slutten av Ep. 2 fikk du med deg at Borealis er et skip som er Aperture sitt (var det riktig?). Det hadde iallefall Aperture-teknologi om bord, bl.a. enda en GLaDOS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg vil se borealis, nye vieichles (jeg vil kjøre bil eller heisekran eller noe i ep:3 også), kanskje xen, eller combines hjemplanet, andre byer enn city 17 og kanskje flere citiadels?, nye våpen, hva som skjer med alyx og gordon, kanskje få vite litt om gman for å skape mere diskusjoner om han, og såklart noen kule puzzles med fysikkmotoren ^^

Lenke til kommentar

Jeg vil se mere Barney, enda mer følelsesmessig kliss relatert til bi-karakterene, muligheten til å gi en viss Combine Advisor (eller flere) en real deng. Ellers ønsker jeg å se at Eli blir revivet av the Vortigaunts slik som Alyx ble, samt en solid brobygger frem mot Half-Life 3 relatert til hvem G-man egentlig er. Alt i alt håper jeg på at ihvertfall noen nøkkelspørsmål blir besvart, men jeg håper at de største spørsmålene slik som G-Mans rolle forblir ubesvart frem til Half-Life 3.

Lenke til kommentar

Det håper jeg og, selvfølgelig burde Barney og være med i episode 3. Men vi drar nok til boreallis i Episode tre. Vi vet jo iallefall at dem drar langt fra C-17, siden dem fant det helikopteret. Men problemet er jo at combines vil jo kunne klare og skyte helikopteret lett ned, derfor tviler jeg litt på at dem når helt til boreallis. Men dem kommer nok dit på et vis uansett. Men tenk om det blir en tidsmaskin invollvert, vi vet jo at de klarte og få en slags tidsinnretning i hl-2. Så hva om resonance arcade (er det sånn det skrives?) blir forhindret, at det aldri skjedde. Det er jo en mulighet, men tviler veldig på det.

Lenke til kommentar
Det håper jeg og, selvfølgelig burde Barney og være med i episode 3. Men vi drar nok til boreallis i Episode tre. Vi vet jo iallefall at dem drar langt fra C-17, siden dem fant det helikopteret. Men problemet er jo at combines vil jo kunne klare og skyte helikopteret lett ned, derfor tviler jeg litt på at dem når helt til boreallis. Men dem kommer nok dit på et vis uansett. Men tenk om det blir en tidsmaskin invollvert, vi vet jo at de klarte og få en slags tidsinnretning i hl-2. Så hva om resonance arcade (er det sånn det skrives?) blir forhindret, at det aldri skjedde. Det er jo en mulighet, men tviler veldig på det.

Jeg måtte bare le. Det heter resonance cascade :)

Lenke til kommentar

Ut ifra hva jeg har observert er planen til Valve å utgi episode 3 en gang i 2010. I mellomtiden ønsker de at Black Mesa Source skal dempe den resterende ventetiden gjennom 2009. Jeg lurer også på om Valve driver å utvikler Half life 3 parallelt med e3 slik at spillet kan bli introdusert 1-2 år tidligere enn hva man klarte med HL2. Det handler hele tiden om å ha et nytt produkt å selge.

Endret av dicktator
Lenke til kommentar
Ut ifra hva jeg har observert er planen til Valve å utgi episode 3 en gang i 2010. I mellomtiden ønsker de at Black Mesa Source skal dempe den resterende ventetiden gjennom 2009. Jeg lurer også på om Valve driver å utvikler Half life 3 parallelt med e3 slik at spillet kan bli introdusert 1-2 år tidligere enn hva man klarte med HL2. Det handler hele tiden om å ha et nytt produkt å selge.

 

:cry::cry::cry:

Lenke til kommentar
Ut ifra hva jeg har observert er planen til Valve å utgi episode 3 en gang i 2010. I mellomtiden ønsker de at Black Mesa Source skal dempe den resterende ventetiden gjennom 2009. Jeg lurer også på om Valve driver å utvikler Half life 3 parallelt med e3 slik at spillet kan bli introdusert 1-2 år tidligere enn hva man klarte med HL2. Det handler hele tiden om å ha et nytt produkt å selge.

 

:cry::cry::cry:

Oh cry moar.

 

Du kan ikke forvente annet fra valve. Heller et ferdig spill som kommer sent enn et uferdig spill som kommer tidlig.

Lenke til kommentar

Valve leverer ikke spillet før de er trygge på att det er dritbra, det er bra de ikke stresser slik andre selskaper uten stolthet gjør. Jeg gleder meg hvertfall som en inge til Black Mesa, har det egentlig fått en dato? ikke fulgt helt med i det siste.

 

På borealis håper jeg Aperture har lagt igjenn ett par gromme våpen.. Og jeg håper vi kan treffe på noen nye spennende personer, og selvsagt videreføre de vi har som Barney og Alyx. Og selvsagt noen kapitler der du får skikkelig følelse av KRIG slik som du gjør i byen på slutten av HL2 og i White Forest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...