Gå til innhold

Half-Life: Episode 3: Hva vil du se? Hva forventer du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg synest de skal fortsette til HL:3 også kanskje en EP eller to der og, også lager de et digert garry's mod av det hele* :D

 

menne, ang. EP:3, så vil jeg kunne suge inn MASSE info om ting som: BOREALIS, Aperture, G-man, advisors +++ er så lenge siden jeg har spilt nå at jeg husker ikke hva jeg var så nyskjerrig på :p

 

......Menne............. jeg gleder meg ; D

 

 

* - tenker egentlig mer på et eneste langt spill; HL, HL:OF, HL:BS, BM:S*, HL2, HL2:EP1, HL2:EP2, HL2:EP3, HL3....... :)

 

* - Black Mesa: Source, for de som ikke forstod...

Lenke til kommentar
At de kutter filmsekvensene med ca 60 prosent i episode 3. Blir bare plagsomt og irriterende med elendig stemmeskuespill

 

Half-life spillene har jo knallgodt stemmeskuespill. Men er jo din objektive mening at dem ikke har det.

 

agreed der du!

Gman har spesiellt bra stemmeskuespill, han høres så creey ut at jeg får frysninger, men det gjør store deler av halflife serien. jeg bare elsker serien!

Lenke til kommentar
Sikker på at du ikke trenger mer tid på deg? Episodene er velkjente for å være ekstremt tidkrevende

jeg brukte jule ferien på og bli ferdig med Half-Life,Half-Life2 og Episode 1.. og ikke hele altså, brukte rundt 6 timer på episode 1 så trenger ikke SÅ god tid..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...