Gå til innhold

Half-Life: Episode 3: Hva vil du se? Hva forventer du?


Anbefalte innlegg

jeg vil se DOG og Lamarr:D

 

Lamarr er nok sprengt i småbiter i bane rundt jorden. Siden han da endte opp i raketten de skjøt opp.

 

 

Alt jeg vil vite er hvem pokker G-man virkelig er. Det er et svar jeg har ventet på siden 1998... og jeg er nok ikke alene om det.

Raketten behøvde ikke sprenges, den sendte jo bare et signal?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Enig i at det det er mest desperat behov for er mer info om Gman.

 

Det føles som om han er hele nøkkelen til å forstå historien i spillet. Men, det er kanskje akkurat hvorfor de vil bruke lang/lengre tid på å fortelle oss det.

 

Mye av måten HL-sagaen presenteres for spilleren beror jo på dette med at vi ikke får vite noe mer enn det Gordon er vitne til. Så det han lurer på, blir vi sittende og lure på.

 

Håper egentlig Valve fortsetter med et paralellkjør av Portal og HL fremover. Det er den beste måten jeg har sett så langt for å gi oss et par ekstra hint, uten å ødelegge opplevelsen i spillet.

Endret av WTI
Lenke til kommentar

Det jeg gleder meg sinnsykt til er å se hvordan spillet starter, med tanke på übercliffhangeren ep. 2 sluttet med. Jeg var helt i hundre på slutten da vi fikk se Borealis på skjermene og gikk mot helikopteret for å dra dit.

 

Jeg er superspent på det skipet. Det vittige er jo at det originale HL2, før filene ble lekket ut, skulle starte på Borealis. Er ganske morsomt å lese hvordan Half Life 2 egentlig hadde blitt.

 

Jeg er spent på om ep. 3 blir i snø og is. Det hadde vært kult og sett et par nye våpen, kanskje nye aliens, og kanskje ny teknologi fra både Aperture og Combine. Kanskje vi får en ny partner å vanke med, hvem vet? :3

 

Jeg håper og på at vi får vite litt mer om G-Man, hvem han er, hva han er og hvor han kommer fra. Jeg elsker bakgrunnshistorie, og HL-universet har et enormt potensiale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...