Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp til kjøp av moped og pris på sertifikat?


NorkaBorka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du noen gang kjørt trimmet scooter?

Høres virkelig ikke sånn ut. Det er jo veldig morro å kjøre trimmet, men orginalt er kjedelig.

nei har nesten ikke kjørt trimmet scooter, kun en som var tatt plombering og litt sånt, men det jeg ikke liker med scooter er måten man sitter på. og at man ikke har gir

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har en Yamaha DT50R 2006mod. Dette er min første moped. Kjøpte den fordi jeg synes den så drittøff ut og fordi jeg ville lære meg å kjøre "girmoped".

 

Bakdelen med min moped er at den går sykt dårlig. 45km/t på en god dag. Fjerner man plomba går den i ca 80kmt (jeg har så klart ikke gjortdet :D )

Lenke til kommentar

Haha :!:

 

En scooter som ikke har fjernet plomberingen på, eller ikke trimmet på en annen måte går syykt dårlig. Tenker da på toppfart.

 

Det at politiet stopper halvparten av alle mopeder/scootere er jo helt feil! Det kommer jo helt an på hvor du bor og hvordan du kjører.. Og 2 års utsettelse? Hvor i ******** har du det fra? Hvis du har heftig uflaks så kanskje, men i vanlige tilfeller får du vel en bot og de ber deg ta av trimmen, eller plomberingen!

Lenke til kommentar

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

 

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif-funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

 

(Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Lenke til kommentar
Finnes jo MANGE andre slike tråder da.

Prøv den fantastiske søkefunksjonen.

 

Finnes mange andre slike tråder faktisk? Fins ingen tråder der hvor vi kan diskutere om akkurat denne saken, nei.

Nå spør han jo også om mopeder som vil passe til han og hans budsjett, det er det heller ikke MANGE andre tråder om. Hva lappen vil koste hvis du skal ta den rundt Ringerriket området, link meg til noen tråder som forteller dette da :)

 

Kan ikke moderatorene ta seg av slike jobber?

Lenke til kommentar
Finnes jo MANGE andre slike tråder da.

Prøv den fantastiske søkefunksjonen.

 

Finnes mange andre slike tråder faktisk? Fins ingen tråder der hvor vi kan diskutere om akkurat denne saken, nei.

Nå spør han jo også om mopeder som vil passe til han og hans budsjett, det er det heller ikke MANGE andre tråder om. Hva lappen vil koste hvis du skal ta den rundt Ringerriket området, link meg til noen tråder som forteller dette da :)

 

Kan ikke moderatorene ta seg av slike jobber?

 

Å ta lappen i ringerriket koster 4800 + oppkjøringskostnadder og slikt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...