Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp, skal kjøpe moped!


Anbefalte innlegg

Hei, jeg bor i Egersund(Rogaland) og vil kjøpe moped... Får ikke lov til å ha en trimmet moped av mine foreldre(fordi det er imot deres prinsipper) :thumbdown:

 

Det jeg leter etter:

 

- Må gå fort nok orginalt, ca 60 km/t

- Ikke være trimmet

- Helst automatgir

- Ikke koste mer enn 20 000 kr.

- Kan være brukt eller ny.

Håper noen kan komme med forslag

 

Har letet litt etter Suzuki FZ50, for jeg synes de er tøffe, Men finner ikke. Noen som vet om en netthandel som har FZ-er i mitt område?

Ellers har jeg også vurdert en Yamaha Aerox...

 

Trenger moped i løpet av sommeren, så jeg håper noen kan hjelpe med med merke og modell, eventuellt nettside.

Endret av pangboss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg bor i Egersund(Rogaland) og vil kjøpe moped... Får ikke lov til å ha en trimmet moped av mine foreldre(fordi det er imot deres prinsipper) :thumbdown:

 

Det jeg leter etter:

 

- Må gå fort nok orginalt, ca 60 km/t

- Ikke være trimmet

- Helst automatgir

- Ikke koste mer enn 20 000 kr.

- Kan være brukt eller ny.

Håper noen kan komme med forslag

 

Har letet litt etter Suzuki FZ50, for jeg synes de er tøffe, Men finner ikke. Noen som vet om en netthandel som har FZ-er i mitt område?

Ellers har jeg også vurdert en Yamaha Aerox...

 

Trenger moped i løpet av sommeren, så jeg håper noen kan hjelpe med med merke og modell, eventuellt nettside.

 

Ingen som har noen forslag? Er det dumt å kjøpe en Suzuki FZ50 og kanskje fikse litt på den?

Lenke til kommentar

Finner masse på finn.no, bare å lete :)

 

EDIT: Hvis du blir stoppa av politiet/biltilsynet og de har med seg tralla, da hjelper det ikke om det er plomber i den, hvis den går over 45km/t blir du avskiltet - sånn er Norge :)

 

----------------------

Suzuki FZ er vel ikke akkurat det beste valget nei... Gå heller for Yamaha Aerox eller Jog-RR :) Bare hold deg unna kina-varer!!

Endret av HondaOlav
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...