Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har en link til den originale norske ROM til HTC Touch HD?

 

Bor og kjøper telefonen i Danmark, men kunne tenke meg en norsk ROM på den.

 

Og, var det ikke en i enten HTC Touch Pro eller denne tråden som nevnte en god dansk HTC-side.

Jeg finner den ikke.

Link anyone?

 

Det ligger norsk rom ute på xda-developers, en hyggelig nordmann som har fiksa. Jeg har lastet den ned, men enda ikke funnet noen måte å få den inn på. Det skal nok være mulig, siden den er original og signert, men gidder ikke sette meg inn i hvordan før det kommer en enkel oppskrift.

 

Ellers forstår du jo de danske menyene, du som er "dansk", og tastaturet kan du sette opp til norsk med norsk ordliste.

 

Kan du gi direkte link til denne norske romen? :)

 

EDIT: Hva er forresten nr. på den siste norske romen? Tror jeg fant noe på xda-developers - 1.14.409.1?

Endret av Tallulah
Lenke til kommentar

Noen som har fikset MMS-oppsett til deres HD? Har enda ikke fått gjort det :p Sendte mail til Telenor i dag om at det ikke lå ferdige oppsett til HD på Telenors hjemmesider, og fikk da dette som svar:

 

Dette kan vi hjelpe deg med.

Du kan lage oppsettet selv, ved å bruke følgende verdier:

 

MMS

Tilgangspunktnavn/APN: telenor

IP-adresse/Gateway: 10.10.10.11

Port: 9201 eller 8080

MMS-server: http://mmsc/

Brukernavn: dj

Passord: dj

Men, hvordan gjør man dette?

Lenke til kommentar

WinMobile og Apple sin OS X for iPhone er to helt forskjellige plattformer, så med mindre utvikleren utvikler for begge plattformer eller porter den ene eller andre veien, så vil nok ikke de samme spillene komme for Touch HD som for iPhone.

 

I tillegg så er iPhone vesentlig mer forbrukerorientert enn Touch HD. WinMobile er veldig jobborientert, så at spillutviklere kommer til å ta for seg plattformen med det første har jeg liten tro på.

 

Men dette er mine tanker rundt temaet, og det kan godt være at utviklere finner ut at WinMobile er en spennende plattform å utvikle for. Det har bare ikke skjedd enda...

 

-KJ

Lenke til kommentar

Er det flere her med One Call som sliter med SMS-mottak? Jeg får sendt, men de fleste meldinger til meg kommer aldri frem. Noen få kommer med en gang og noen få kommer noen timer forsinket, men de fleste kommer aldri. :/

 

Vet om to andre som sliter med det samme (OneCall+HD). SMS-sentral er sjekket. Det rare er at de første par ukene fungerte SMS tilsynelatende normalt (er jo vanskelig å vite om noen SMSer kan ha forsvunnet, men fikk i alle fall ikke klager på manglende svar), mens det den siste uken har vært skikkelig ustabilt.

Lenke til kommentar
Er det flere her med One Call som sliter med SMS-mottak? Jeg får sendt, men de fleste meldinger til meg kommer aldri frem. Noen få kommer med en gang og noen få kommer noen timer forsinket, men de fleste kommer aldri. :/

 

Vet om to andre som sliter med det samme (OneCall+HD). SMS-sentral er sjekket. Det rare er at de første par ukene fungerte SMS tilsynelatende normalt (er jo vanskelig å vite om noen SMSer kan ha forsvunnet, men fikk i alle fall ikke klager på manglende svar), mens det den siste uken har vært skikkelig ustabilt.

 

 

Tror dette er mer en onecall ting og ikke noe med mobilen å gjøre.

Lenke til kommentar

Musikkspilleren min har fungert bra intil jeg nå la inn 250 sanger mere på en gang. Hadde 30 stk fra før.

Når jeg blar til musikkspilleren står den på kun 1 sang, får ikke skiftet ved å "touche" vertikalt, og får heller ikke åpnet sanger fra biblioteket.

Noen tips? I mediaplayer fungerer sangene utmerket....

Endret av akilles_
Lenke til kommentar
Er det flere her med One Call som sliter med SMS-mottak? Jeg får sendt, men de fleste meldinger til meg kommer aldri frem. Noen få kommer med en gang og noen få kommer noen timer forsinket, men de fleste kommer aldri. :/

 

Vet om to andre som sliter med det samme (OneCall+HD). SMS-sentral er sjekket. Det rare er at de første par ukene fungerte SMS tilsynelatende normalt (er jo vanskelig å vite om noen SMSer kan ha forsvunnet, men fikk i alle fall ikke klager på manglende svar), mens det den siste uken har vært skikkelig ustabilt.

 

Jeg opplever en del smårare ting her, men jeg har Telenor.

 

Har fått meldinger der det f.eks. står at meldingen er mottatt klokken 1300, men som reelt er mottatt klokken 1400. Ble grundig fintet av en melding som det på min telefon sto at var mottatt klokken 1300, der vedkommende som meldte sa fra at hun var hjemme om en time. Når jeg da oppdager denne klokken 1400 så ble det litt hektisk kan en si... ;)

 

Har også opplevd at telefonen gir beskjed om at det har kommet en SMS og så viser det seg at SMSen som ankommer ligger som nummer to i lista _etter_ en jeg allerede har mottatt og lest...

 

Men har ikke opplevd at noen hevder å ha sendt meldinger som jeg ikke mottar eller at jeg har sendt ting som andre ikke har mottatt.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...