Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Prøvde å oppdatere til Miri v16 nå (fra v10), men får det søren meg ikke til! Får bare ERROR[260]: CONNECTION. Kobler til USB mellom pc og mobil og velger Active Sync-greia. Deretter er det jo bare å flashe, men får altså feilmelding om tilkoblingen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter leker meg med å gjøre HD'en til en iPhone nå, just for fun :D

 

Har lagt inn:

iPhone Today med iPhone ikoner

iContact

S2P

S2V

S2U2

iAgenda

iLauch

og iDialer

 

Noe jeg magler? :p

 

Prøvde å oppdatere til Miri v16 nå (fra v10), men får det søren meg ikke til! Får bare ERROR[260]: CONNECTION. Kobler til USB mellom pc og mobil og velger Active Sync-greia. Deretter er det jo bare å flashe, men får altså feilmelding om tilkoblingen?

 

Vista? Prøv å koble fra og koble til igjen. Noen ganger den er litt rar.

Endret av Beinert
Lenke til kommentar

D'oh. Fikk det til. Gikk inn i innstillinger på "Windows Mobile Device Centre" og godtok USB-tilkobling (selv om jeg mener å huske at denne skulle være deaktivert?). Jaja kom et steg videre i alle fall. Får se om det går.

 

De iPhone-programmene du har lagt inn - fungerer de bra? S2P fungerer jo helt OK, men ikke like bra som på en iPhone/iPod liksom. :p

Lenke til kommentar
D'oh. Fikk det til. Gikk inn i innstillinger på "Windows Mobile Device Centre" og godtok USB-tilkobling (selv om jeg mener å huske at denne skulle være deaktivert?). Jaja kom et steg videre i alle fall. Får se om det går.

 

De iPhone-programmene du har lagt inn - fungerer de bra? S2P fungerer jo helt OK, men ikke like bra som på en iPhone/iPod liksom. :p

 

Programmen fungerte overraskende bra faktisk. Iphone Today (som er selve menyen) er utrolig rask, og de andre programmene var kjappe de og. Eneste er at iPhone Today hang seg opp noen ganger og det tar lang tid å sette opp.

 

Link til iPhone Today

Lenke til kommentar
Det så ut til å være veldig på test-stadiet? Gikk ned til der hvor alle nedlastingene lå, og der lå diverse versjoner og oppdateringer? :hmm:

 

Jepp, som sagt så klikka programmet flere ganger da jeg satt det opp. Gikk fort tilbake til Touch Flo, for å si det sånn :p Men var artig å teste ut da :)

Lenke til kommentar

Vista-problemene er uavhengig av ROM. Men så lenge det har fungert tidligere for deg, så skal det ikke plutselig oppstå driverproblemer, så tipper at feilen ligger et annet sted.

 

Ellers, til dere som ikke fikk til å flashe via minnekort - dere må endre navn på filen fra ruu_signed.nbh til BLACIMG.nbh for at bootloader skal finne filen.

Lenke til kommentar
Jeg har HTC Touch HD, men har ikke lastet ned noen ting til den. Er det noen ting som jeg bør laste ned eller er det like greit å la den være som den er?

 

Beklager hvis det står om dette tidligere i denne tråden, men orker ikke å bla igjennom 140 sider.

 

Det finnes et hav av programmer du kan installere på HD'en!

Sjekk ut Xda-developers, og se om du finner noe som faller i smak :)

Kan anbefale S2U2, et program for å låse mobilen (som ser ut som den på iPhone) og så kan du legge inn dette som er en touch flo skin.

 

Ellers så bruker jeg S2P som musikkspiller, G-alarm og G-watch, 1Liner når jeg sitter på bussen og vil lese morsomme vitser osv, GCZ for geocaching og WebTV for å se nett-tv.

Endret av Beinert
Lenke til kommentar
Tusen takk :) Vet du om noen spill osv også som er sikre (altså uten virus osv :p)

 

Xtrakt fungerer veldig bra og har veldig bra grafikk:)

 

Ellers har du Igrecway Hangman ,Pocket uno og Towers of glennoi (veldig avhengighetsskapende :p ).

 

Takk :D Trenger man å laste ned noe annet enn spilla for å bruke dem, eller kan man bare begynne å spille med en gang?

 

Så det sto noe om dutty xtreme 2.3, hva er det :p Beklager, men jeg har ikke peiling på slike ting :L

Endret av M-Mathisen
Lenke til kommentar
Tusen takk :) Vet du om noen spill osv også som er sikre (altså uten virus osv :p)

 

Xtrakt fungerer veldig bra og har veldig bra grafikk:)

 

Ellers har du Igrecway Hangman ,Pocket uno og Towers of glennoi (veldig avhengighetsskapende :p ).

 

Takk :D Trenger man å laste ned noe annet enn spilla for å bruke dem, eller kan man bare begynne å spille med en gang?

 

Så det sto noe om dutty xtreme 2.3, hva er det :p Beklager, men jeg har ikke peiling på slike ting :L

 

hehe :) det er bare å begynne å spille. dutty xtreme 2,3 er en såkalt "Costom ROM" man lan legge inn på telefonen som endrer alt egentlig. Det er smarte folk som modifiserer programvaren i telefonen slik at den blir raskere, mer stabil og får flere funksjoner. Les mer her. Håper jeg ikke snakket for avansert nå :p

Lenke til kommentar
Tusen takk :) Vet du om noen spill osv også som er sikre (altså uten virus osv :p)

 

Xtrakt fungerer veldig bra og har veldig bra grafikk:)

 

Ellers har du Igrecway Hangman ,Pocket uno og Towers of glennoi (veldig avhengighetsskapende :p ).

 

Takk :D Trenger man å laste ned noe annet enn spilla for å bruke dem, eller kan man bare begynne å spille med en gang?

 

Så det sto noe om dutty xtreme 2.3, hva er det :p Beklager, men jeg har ikke peiling på slike ting :L

 

hehe :) det er bare å begynne å spille. dutty xtreme 2,3 er en såkalt "Costom ROM" man lan legge inn på telefonen som endrer alt egentlig. Det er smarte folk som modifiserer programvaren i telefonen slik at den blir raskere, mer stabil og får flere funksjoner. Les mer her. Håper jeg ikke snakket for avansert nå :p

 

Åja, takk :) Vet hva ROM er så jeg skjønte det ;) Vet ikke om jeg gidder å laste ned ROM, men får se.

Lenke til kommentar
Bare lurte på en ting til. Mister man garantien på mobilen hvis man laster ned en ny ROM?

 

Jeg tror ikke HTC bryr seg om hvilken ROM du har hvis du mister telefonen i bakken, men hvis noe galt skjer under flashing og du leverer den inn vil kanskje garantien være borte. Det som er så fint med flashing er at du kan gjøre det uten å starte operativsystemet. Så hvis noe galt skjer er det bare å flashe på nytt.

 

Hvis du bestemmer deg for å flashe, bruk denne guiden. Det finnes to måter å flashe på. HSPL og USPL. USPL beholder original SPL (dette er vel som BIOS i en PC?) mens HSPL overskriver den permanent. Jeg tenker at det er bedre med tanke på garanti å flashe med USPL men tror det er mulig å gjenopprette original SPL etter at du har flashet HSPL. Edit: Jepp, det er mulig.

 

Sikkert folk her på forumet som har mer peiling på dette med garanti. Lurer litt på dette selv..

Endret av Beinert
Lenke til kommentar
Bare lurte på en ting til. Mister man garantien på mobilen hvis man laster ned en ny ROM?

 

Jeg tror ikke HTC bryr seg om hvilken ROM du har hvis du mister telefonen i bakken, men hvis noe galt skjer under flashing og du leverer den inn vil kanskje garantien være borte. Det som er så fint med flashing er at du kan gjøre det uten å starte operativsystemet. Så hvis noe galt skjer er det bare å flashe på nytt.

 

Hvis du bestemmer deg for å flashe, bruk denne guiden. Det finnes to måter å flashe på. HSPL og USPL. USPL beholder original SPL (dette er vel som BIOS i en PC?) mens HSPL overskriver den permanent. Jeg tenker at det er bedre med tanke på garanti å flashe med USPL men tror det er mulig å gjenopprette original SPL etter at du har flashet HSPL. Edit: Jepp, det er mulig.

 

Sikkert folk her på forumet som har mer peiling på dette med garanti. Lurer litt på dette selv..

 

Takk :)

Lenke til kommentar

Jeg får ikke til det med spilla. Jeg har lastet de ned, så lasta jeg ned Winzip og tok extract files. Etter det dro jeg filene over til lagringskortet på telefonen. Når jeg åpner fila på telefonen får jeg denne beskjeden ''Det er ikke noe program tilknyttet ''hangman'. Start programmet først, og åpne deretter filen fra programmet''.

 

Gjør jeg alt feil, eller er det noe jeg ikke har gjort?

Lenke til kommentar
Jeg får ikke til det med spilla. Jeg har lastet de ned, så lasta jeg ned Winzip og tok extract files. Etter det dro jeg filene over til lagringskortet på telefonen. Når jeg åpner fila på telefonen får jeg denne beskjeden ''Det er ikke noe program tilknyttet ''hangman'. Start programmet først, og åpne deretter filen fra programmet''.

 

Gjør jeg alt feil, eller er det noe jeg ikke har gjort?

 

Det er .cab-filen du legger over på telefonen? Du skal ikke extracte .cab-filen. Og hvis det er en .exe fil må du mest sannsynlig installere fra PCen mens du er koblet til med active sync.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...