Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Våkner" HDen deres klokken 23.59 hver natt... Skjermen skrur seg på helt av seg selv nyaktig i døgn skifte.

Haha. Typisk HTC. Det skjedde på min Touch Dual. Og så på min Touch Pro. Har enda ikke sjekket om det skjer på min Touch HD som nettopp er kommet i hus, men skulle ikke forundre meg om den våkner ved midnatt den også.

Lenke til kommentar
"Våkner" HDen deres klokken 23.59 hver natt... Skjermen skrur seg på helt av seg selv nyaktig i døgn skifte.

Haha. Typisk HTC. Det skjedde på min Touch Dual. Og så på min Touch Pro. Har enda ikke sjekket om det skjer på min Touch HD som nettopp er kommet i hus, men skulle ikke forundre meg om den våkner ved midnatt den også.

 

Dere hadde G-alarm installert ikke sant? Den må våkne kl 23.59 for å oppdatere seg til neste alarm. (Eller noe sånt)

Lenke til kommentar
"Våkner" HDen deres klokken 23.59 hver natt... Skjermen skrur seg på helt av seg selv nyaktig i døgn skifte.

Haha. Typisk HTC. Det skjedde på min Touch Dual. Og så på min Touch Pro. Har enda ikke sjekket om det skjer på min Touch HD som nettopp er kommet i hus, men skulle ikke forundre meg om den våkner ved midnatt den også.

 

Dere hadde G-alarm installert ikke sant? Den må våkne kl 23.59 for å oppdatere seg til neste alarm. (Eller noe sånt)

 

Jeg har G-Alarm... Nå sitter jeg og venter på at den skal våkne:)

Endret av Haxxo
Lenke til kommentar

Min gjorde også sånt før. Hvis jeg var inne i en sms-samtale så kunne den kl 00.00 hoppe av seg selv ut til hjemsiden. Hver eneste dag.

 

Men nå har jeg fått min tilbake fra verksted. De hadde innstallert ny ROM. Telefonen er helt annerledes enn det den var når den var ny tilogmed. Alt går mye raskere. Oppstart av telefonen, oppstart av programmer.. MYE bedre. Tydelig at min tlf var rimelig fucked allerede når den ble sendt fra fabrikken til Elkjøp. Men dette er nå ordnet :!:

Endret av hermansent
Lenke til kommentar
Finnes det alternative metoder for å flashe? Får jaggu meg ikke til å flashe på vanlig måte lenger. Sikkert noen innstillinger i vista-dritten jeg har kommet bort i.

Formater minnekortet til FAT32, overfør nbh-filen, rename den til BLACIMG.nbh, start bootloader (voldwn mens du skrur på telefonen). Da skal det komme spørsmål på skjermen om du vil flashe - bekreft med power-knappen.

 

Minnekortet må ikke være tomt for hver flashing, men det må være FAT32.

Lenke til kommentar

Når jeg kommer inn i bootloader, så blinker det flashe-greiene (grå bakgrunn) et halvt sekund før bootloader-fargene kommer tilbake.

 

Øverst på den røde står det:

BLAC100 32M

SPL-1.54.0000

MicroP-BlackStone (LED) v6

 

Nederst på den hvite står det:

Serial

 

Er dette "normalt"?

 

EDIT: Skfitet minnekort og hurtigformaterte nå, og da kom jeg til den grå bakrunnen og "Loading...". Men hvor lenge skal den loade?? Stått sikkert 10 minutt nå uten at noe skjer.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Bruker du et spesielt tastlårprogram? Mine blir nemlig ikke det når jeg trykker på samme knapp...

Nei, bruker ikke noe spesielt program.

Jeg har heller ikke HD-tweak installert. Vet ikke om det har noe å si.

 

Den siste offisielle ROM`en fra HTC gir deg tast lås også på volumkontrollen;)

Lenke til kommentar

2bb1: Hvilket minnekort bruker du? Det funker visst ikke alltid å flashe med det medfølgende kortet, jeg har et 8 GB SanDisk-kort som fungerer strålende. Da finner den ikke ROM-imaget, og det vil skje slik du først beskriver det (tricolor -> søker -> finner ikke noe -> tilbake til tricolor).

 

"Loading..." skal forsvinne på under et sekund, så da vil jeg foreslå 1) formatere minnekortet på nytt, ikke hurtigformat, 2) hvis ikke det fungerer, last ned ROMen på nytt i tilfelle det er noe galt med filen, 3) prøv evt med et annet minnekort om du har et tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Noen her som vet om det er mye forskjell fra miri's v16 til v17?

Jeg ser at Miri ikke bare har de tre versjonene sine lenger: xtralight, standard og premium, men at det er to innenfor hver kategori, en vanlig og en "mirror"? Hva vil det si?

Og hva er manila, ser at Miri har laget en premium uten manila...

Lenke til kommentar

god kveld.

det er mulig dette er tatt opp før i denne tråden. men jeg har ikke lyst/tid/ork til og lese gjennom alt sammen.

spørsmålet mitt er da om det finnes en annen måte og svare på anrop på?? for slik det er nå, så ligger den i lomma mi og når det da ringer på og jeg skal ta den opp fra lomma, så har jeg gjort en masse rart med den. siden jeg kommer borti skjermen når jeg tar på den når jeg fisker den frem.

jeg har prøvd den Iphone versjonen og den var jo konge da. men den gjorde at de andre programmene ikkke funket så bra. så jeg måtte bare fjerne den.

finnes det noen andre programmer der ute?. eller er det noe som ligger inne på mobilen som jeg kan gjøre?.

uansett så synes jeg dere gjør en fantastisk jobb som gidder og svare på alle mulige og umulige spørsmål. vedlig bra gjort av dere.

Lenke til kommentar
2bb1: Hvilket minnekort bruker du? Det funker visst ikke alltid å flashe med det medfølgende kortet, jeg har et 8 GB SanDisk-kort som fungerer strålende. Da finner den ikke ROM-imaget, og det vil skje slik du først beskriver det (tricolor -> søker -> finner ikke noe -> tilbake til tricolor).

 

"Loading..." skal forsvinne på under et sekund, så da vil jeg foreslå 1) formatere minnekortet på nytt, ikke hurtigformat, 2) hvis ikke det fungerer, last ned ROMen på nytt i tilfelle det er noe galt med filen, 3) prøv evt med et annet minnekort om du har et tilgjengelig.

Med det medfølgende minnekortet på 8GB fungerte ikke. Heller ikke et SanDisk 2GB-kort. :hmm: Har et 1GB-kort tilgjengelig òg, får vel prøve det da. Skal laste ned ROM-en for tredje gang just in case.

 

Foresten: Hva er "PhoneImages_Fix_V17Only.cab" som Miri har lagt til i førsteposten sin?

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...