Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Jeg får ikke til det med spilla. Jeg har lastet de ned, så lasta jeg ned Winzip og tok extract files. Etter det dro jeg filene over til lagringskortet på telefonen. Når jeg åpner fila på telefonen får jeg denne beskjeden ''Det er ikke noe program tilknyttet ''hangman'. Start programmet først, og åpne deretter filen fra programmet''.

 

Gjør jeg alt feil, eller er det noe jeg ikke har gjort?

 

Det er .cab-filen du legger over på telefonen? Du skal ikke extracte .cab-filen. Og hvis det er en .exe fil må du mest sannsynlig installere fra PCen mens du er koblet til med active sync.

 

Jeg prøvde å laste ned active sync, men det gikk tydeligvis ikke på Vista. Så da gikk jeg inn på den under, den device greia. Om det er cab fil eller hva det er vet jeg ikke :p

 

1. Jeg lasta ned Xtract

2. Så tok jeg extract file på Winzip

3. Så dro jeg filen over på lagringskortet

4. Filen heter 000arch3.004

5. Noe jeg har gjort feil?

 

Edit: Jeg har fått til å legge inn et bilde pluss noen ringetoner med denne metoden.

Endret av M-Mathisen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg får ikke til det med spilla. Jeg har lastet de ned, så lasta jeg ned Winzip og tok extract files. Etter det dro jeg filene over til lagringskortet på telefonen. Når jeg åpner fila på telefonen får jeg denne beskjeden ''Det er ikke noe program tilknyttet ''hangman'. Start programmet først, og åpne deretter filen fra programmet''.

 

Gjør jeg alt feil, eller er det noe jeg ikke har gjort?

 

Det er .cab-filen du legger over på telefonen? Du skal ikke extracte .cab-filen. Og hvis det er en .exe fil må du mest sannsynlig installere fra PCen mens du er koblet til med active sync.

 

Jeg prøvde å laste ned active sync, men det gikk tydeligvis ikke på Vista. Så da gikk jeg inn på den under, den device greia. Om det er cab fil eller hva det er vet jeg ikke :p

 

1. Jeg lasta ned Xtract

2. Så tok jeg extract file på Winzip

3. Så dro jeg filen over på lagringskortet

4. Filen heter 000arch3.004

5. Noe jeg har gjort feil?

 

Edit: Jeg har fått til å legge inn et bilde pluss noen ringetoner med denne metoden.

 

Vista har active sync innebygget. Du har nok extractet cab-filen. Hvis det er en pakket fil (.zip, .rar, .7z etc.) så må du extracte den. bare legg fila over på mobilen uten å extracte så går det nok :)

Lenke til kommentar

På det hangman spiller fikk jeg en beskjed om at en uventet feil. Hva skal jeg gjøre da? Det sto at jeg skulle avslutte og starte programmet på nytt, men det hjalp ikke.

 

På det andre spillet trenger jeg en nyere framework, hvor får jeg det fra?

Endret av M-Mathisen
Lenke til kommentar
Vet ikke hva som kan være galt med hangman, men ta en soft reset og se om det hjelper.

 

.net framework 3,5 finner du her

 

Takk, er soft reset den knappen bak?

 

Soft reset er bare å skru av og på mobilen på vanlig måte. Knappen bak gjør det samme, men brukes bare hvis mobilen henger seg opp :)

Lenke til kommentar
Vet ikke hva som kan være galt med hangman, men ta en soft reset og se om det hjelper.

 

.net framework 3,5 finner du her

 

Takk, er soft reset den knappen bak?

 

Soft reset er bare å skru av og på mobilen på vanlig måte. Knappen bak gjør det samme, men brukes bare hvis mobilen henger seg opp :)

 

Åja, men mobilen hang seg faktisk opp, så jeg tok den bak ;) Og begge spilla funker nå :D

Lenke til kommentar

Der var Miri v17! på plass samt S2P.

Miri virker svært rask og S2P ser lovende ut. Må nok ha noe bedre filstruktur for å få alle coverne men det fikses ved høvelig annledning.

 

Det jeg trenger nå er hjelp til å finne noen litt mer fancy themes for blackstonen. Litt eyecandy er sjeldent feil :!:

Utseende går ikke på bekostning av den fine responsen telefonen har med Miri's roms. Så om noen har funnet coole thems som er responsive så del gjerne med meg.

 

Ser det er masse themes til Manila, vil de virke med Miri's roms? Er det evt. noe jeg må installere før jeg legger inn manila themes?

Lenke til kommentar
Sitter leker meg med å gjøre HD'en til en iPhone nå, just for fun :D

 

Har lagt inn:

iPhone Today med iPhone ikoner

iContact

S2P

S2V

S2U2

iAgenda

iLauch

og iDialer

 

Noe jeg magler? :p

 

Hvordan funker dette? Blir den sluggish eller er det fortsatt god respons?

Screenshots ville vært alletiders. Leter nemlig etter themes selv og kanskje kan jeg bruke dette?

Btw, kjører Miri v17. Vil dette funke med Miris rom?

Lenke til kommentar
Sitter leker meg med å gjøre HD'en til en iPhone nå, just for fun :D

 

Har lagt inn:

iPhone Today med iPhone ikoner

iContact

S2P

S2V

S2U2

iAgenda

iLauch

og iDialer

 

Noe jeg magler? :p

 

Hvordan funker dette? Blir den sluggish eller er det fortsatt god respons?

Screenshots ville vært alletiders. Leter nemlig etter themes selv og kanskje kan jeg bruke dette?

Btw, kjører Miri v17. Vil dette funke med Miris rom?

 

Ble positivt overrasket over hvor kjappt alt gikk. Ser ut som iphone themet bruker veldig lite ressurser i forhold til touch flo. Merket dog at det var litt ustabilt. Skal se om jeg får lagt ut noen screenshots. Lagde et lite videoklipp men vil ikke legge det ut her fordi det viser mine kontakter osv.

 

Et annet theme som ser utrolig bra ut er Point UI 2 som også fungerer veldig bra på HD'n :)

 

Edit: Har slettet personlige ting fra filmen og legger opp til youtube nå. Poster linken her når jeg er ferdig

Endret av Beinert
Lenke til kommentar

Det eneste jeg nå mangler er MMS støtte. Har forsøkt å få Chess til å sende oppsett til telefonen uten hell.

De henviser meg til smartmobil.no til det automatiske oppsettet. Av erfaring vet jeg at det ikke virker men lydhør som jeg er så prøvde jeg ennå en gang.

 

Lastet ned og førte over til mobilen. Alt kjører greit ser det ut til og det virker som MMS oppsettet fungerer. Helt til noen faktisk sender meg MMS. Ja for da kommer den kjipe meldingen fra Chess om at jeg gå på webisdene ders og lese MMS.

 

Må jo være noen manuelle innstillinger jeg kan gjøre for at dette skal virke?

 

Tips?

Lenke til kommentar
Sitter leker meg med å gjøre HD'en til en iPhone nå, just for fun :D

 

Har lagt inn:

iPhone Today med iPhone ikoner

iContact

S2P

S2V

S2U2

iAgenda

iLauch

og iDialer

 

Noe jeg magler? :p

 

Hvordan funker dette? Blir den sluggish eller er det fortsatt god respons?

Screenshots ville vært alletiders. Leter nemlig etter themes selv og kanskje kan jeg bruke dette?

Btw, kjører Miri v17. Vil dette funke med Miris rom?

 

Ble positivt overrasket over hvor kjappt alt gikk. Ser ut som iphone themet bruker veldig lite ressurser i forhold til touch flo. Merket dog at det var litt ustabilt. Skal se om jeg får lagt ut noen screenshots. Lagde et lite videoklipp men vil ikke legge det ut her fordi det viser mine kontakter osv.

 

Et annet theme som ser utrolig bra ut er Point UI 2 som også fungerer veldig bra på HD'n :)

 

Edit: Har slettet personlige ting fra filmen og legger opp til youtube nå. Poster linken her når jeg er ferdig

 

 

Takk for videoen :-)

 

Prøvde Point UI 2 nå på kvisten men er ikke veldig imponert. Du får en typ halveis løsning når du ikke går for betalversjonen. Og flere av de themes jeg prøvde å laste ned hadde jeg ikke tilgang til.

 

Noen som har erfaring med manila themes? Og virker manila themes m/ Miri v17 premium?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...