Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen tidligere eiere av HTC som har noen tanker om hvor enkelt det er å begrense internettilgangsforespørsler fra telefonen? Vil fks. ha preferanse på at den gjør oppdateringer når den er på WLAN og ikke 3G/3.5G. Samt at den ikke oppdaterer været, mailen og gps kart 43 ganger i timen så pengene bare renner ut..hehe.

Lenke til kommentar

Quote fra Wikipedia: HTC announced that the Touch HD will be available in the UK from November 13th

 

Rart om den kommer så mye senere til Norge. :hmm:

 

Tror ikke minnekortet følger med, for å være ærlig. Jeg kjøpte hvertfall et 8GB kort fra Komplett til 450,-.

Når det gjelder fargevalget vil det sikkert være ganske begrenset en stund, det er jo først nå Diamond kom i hvit.

 

Vel, i følge Netshop sine sider leveres den med et minnekort på 8 gb.

Endret av christer-R
Lenke til kommentar
Det sier seg jo på en måte selv at et kamera uten fotolys er dårligere enn et kamera med. Jeg sier bare at det er bedre enn Iphone. :thumbup:

Hm, der fikk jeg enda mer å veie for og i mot. Det betyr jo egentlig at kameraet er bortimot ubrukelig uten godt dagslys ute, og full belysning innendørs. Merkelig å tilby 5 mp kamera uten denne viktige kameradelen som blitz eller lys jo er. Noen erfaringer på dette? Jeg hadde liksom tenkt å ikke dra rundt på eget digitalkamera nå som kameraene på mobiler har blitt noenlunde bra (N95 for øyeblikket)

Lenke til kommentar

HTC har bekreftet at bare en type telefon kommer ut i år, og dette er bare for Asia og Europa. USA får ikke denne telefonen i det hele tatt slik det ligger ann nå. HTC har ikke tradisjon med å kommer med flere fargevalg, så dette trur jeg vi kan avskrive vertfall med det første. HTC har også bekreftet at de sender med et 8gb minnekort i pakken.

Lenke til kommentar

Har et lite svar jeg fikk av Elprice nå, angående antatt leveringstid:

 

Hei

 

vi har desverre fått beskjed at leveringen har blitt utsatt til 28/11 beklager dette og håper ikke dette medfører problemer for deg, har du spørsmål er det bare å ta kontakt med oss.

 

ha en fin dag videre.

 

Med vennlig hilsen

Elprice Kundeservice

Lenke til kommentar
Har et lite svar jeg fikk av Elprice nå, angående antatt leveringstid:

 

Hei

 

vi har desverre fått beskjed at leveringen har blitt utsatt til 28/11 beklager dette og håper ikke dette medfører problemer for deg, har du spørsmål er det bare å ta kontakt med oss.

 

ha en fin dag videre.

 

Med vennlig hilsen

Elprice Kundeservice

 

Auda, dette var dårlige nyheter :thumbdown:

Som om midten av november ikke var lang nok ventetid! arrgh. :ermm:

Lenke til kommentar
Uansett, har HTC gått ut med en dato enda?

 

Nei, ikke som jeg vet.

 

Men vertfall slik det ser ut som nå er at Touch HD ankommer lagrene til nettbutikkene i slutten av november, jeg tror vi ikke kan forvente at den kommmer noe tidligere enn det.

Endret av abhoff
Lenke til kommentar
Uansett, har HTC gått ut med en dato enda?

 

Nei, ikke som jeg vet.

 

Men vertfall slik det ser ut som nå er at Touch HD ankommer lagrene til nettbutikkene i slutten av november, jeg tror vi ikke kan forvente at den kommmer noe tidligere enn det.

Nei, ikke jeg heller. Men jeg bare lurte på noe her. Er det mulig å få virus på denne? Tenkte kanskje siden det var Windows Mobile. Sikker et dumt spørsmål men...

Lenke til kommentar
Uansett, har HTC gått ut med en dato enda?

 

Nei, ikke som jeg vet.

 

Men vertfall slik det ser ut som nå er at Touch HD ankommer lagrene til nettbutikkene i slutten av november, jeg tror vi ikke kan forvente at den kommmer noe tidligere enn det.

Nei, ikke jeg heller. Men jeg bare lurte på noe her. Er det mulig å få virus på denne? Tenkte kanskje siden det var Windows Mobile. Sikker et dumt spørsmål men...

 

Ja, klart det går ann. Selv om sjansen er mindre enn med en vanlig PC. Det kommer stadig flere og flere virus til spesielt Windows Mobile telefoner. Men selvfølgelig har det også kommet flere og flere antivirus programmer til telefoner med Windows Mobile, den beste nå er vel Bullguard Mobile Antivirus som du får kjøpt for litt over 200kr.

Endret av abhoff
Lenke til kommentar
Ja, klart det går ann. Selv om sjansen er mindre enn med en vanlig PC. Det kommer stadig flere og flere virus til spesielt Windows Mobile telefoner. Men selvfølgelig har det også kommet flere og flere antivirus programmer til telefoner med Windows Mobile, den beste nå er vel Bullguard Mobile Antivirus som du får kjøpt for litt over 200kr.

Har lastet ned og installert haugevis med programmer siden i fjor sommer på min WM-telefon, aldri noe problem! Om det finnes 20 i verden som har fått virus og det er en økning på 2 det siste året krisemaksimeres det av dårlige mediafolk. Slapp av, virus er oppskrytt!

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg bruker 200,- på et antivirusprogram for mobilen, for å være ærlig. Så lenge man, som Mikachu sier, ikke er helt ukritisk til hva man laster ned på telefonen, vil nok ikke virus bli et problem.

Det skal sies, at etterhvert som mobilvirus blir mer utbredt, noe det blir, kommer jeg til å laste ned en form for antivirus.

Den tid, den sorg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...