Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Det hadde vært fint med en norsk HTC-side!:-)

 

Selvfølgelig for 12 åringer som ikke kan engelsk enda er det vel fint for, men for oss andre er det vel ikke noe vits i.

 

De norske sidene har no også den tildensen at de henger etter de internasjonale engelske sidene, siden de er utgangspunktet deres.

Endret av abhoff
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er godt med en norsk side, blandt annet for å vise at HTC har norske representanter også.

selv om jeg kan engelsk flytende (i allefall nok) så foretrekker jeg norsk, blandt annet av respekt

for mitt morsmål, som tydeligvis er en døende art.

 

En norsk side hadde såklart vært fint det, hadde den bare blitt oppdatert samtidlig med hovedsiden deres, det er der problemene ligger.

 

Men herregud, kan de ikke bare slippe den nå da? begynner å bli veldig utålmodig. Har anskaffet alt jeg trenger av tilleggsprogrammer o.l nå, dette begynner å bli stusselig!

Lenke til kommentar
Ah, supert. Er det forresten noen her som har hørt noe mer om datoen de slipper telefonen i Norge?

Har snakket med leverandøren min flere ganger når det gjelder release og datoer blir lovet, men ikke alltid de er til å stole på. F.eks. når Touch Pro ble lansert ble det først lovet en forsending 5/9 (bare fant på en dato), men det var først 10/9 de kom og da kom kun 200 av 1000 som ble lovet.

De pleier å levere rundt datoen som er bekreftet, men regn med en uke til eller fra.

Lenke til kommentar

Ja, det ser enda ut til at det er stor usikkerhet når de faktisk får det inn.

Noen sier a release daton er den 6. Nov. og noen sier at de forventer å få den på lager rundt desember. Trur alle nettbutikkene har vær sin dato nå.

 

Derfor anbefaler jeg dere til å ta alt med knusende ro, helt til den endelige daton er offisiell.:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...