Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Du dør uansett.

 

 

Hvorfor dør man? Kunne man ikke bare bli med flyktningene over grensa?

 

(Om slutten av spelet:)

 

Var noe styr med at du var så slem og korrupt at du måtte dø for å få fred, egentlig heilt meiningslaust

 

 

 

 

Ein anna ting er at eg har funnet ut at FC2 er eit eingongsspel. Når du har runda spelet så må du slette eller flytte alle savegames du har før du begynder. Om du ikkje gjer dette så vil alle dine buddies skyte på deg og om dei dør så får du berre valget å skyte dei sjølv om du har nok av sprøyter.

 

Eg kan berre ikkje fatte og begripe kvifor dei ikkje har laga ein patch til å fikse dette endå. Utan ein slik fix så har spelet inga omspelingsverdi (sjølv om du skulle være ein av dei som likte spelet).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Dette blir en bump, men la gå.

 

Har akkurat fått tak i Far Cry 2, og fått installert det. Når jeg da skal prøve å starte spillet, kommer det opp en svart skjerm. Der står det "Out of range". Hvordan kan jeg endre på dette? Jeg har fra før reinstallert grafikkdriverne og resettet grafikkinstillingene i driveren. Har dere noe tips ellers?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

hei

 

Ser det er lenge siden siste post i denne tråden, men spør allikevel om tips til instillinger i Farcry 2.

 

Når jeg velger DirectX 10 så blir skjermen unaturlig/rar.

 

DirectX går som en drøm, men bør jo få DirectX 10 mode til å fungere ?

 

Hardware er som listet i signatur.

Har selvsagt siste NVidia driver.

 

Håper på tips/hjelp :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

I henhold til retningslinjene §1, må jeg ærbødigst be debattanter, holde seg til trådens tema. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. I henhold til retningslinjene ble '8' innlegg slettet fra tråden.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar
Jeg prøvde FC2 en gang (bukta) kan ikke si at jeg likte storyline helt, men grafikked er fin, og map editoren er king (river meg i håret av Crysis' map editor). Hvordan er online delen? Er spillet verdt å kjøpe for online delen??

 

Crysis editoren er digg da :D, kan ikke svare om noe på online delen. Men føler jeg må si min mening om FC2. Gleda meg lenge til dette, og spillet var digg den første uka, men så ble oppdragene veldig kjedelige og og det følte som om jeg gjore det samme om og om igjen. Har den samme følelsen for Crysis, hvor Crysis Warhead ga meg en bedre innlevelse og opplevelse.

Måtte forresten "presse" spillet til å kjøre i sli, ettersom det ikke gjore det fra starten av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...