Gå til innhold

Google utfordrer nettlesermarkedet


Anbefalte innlegg

Fant ut en annen ting jeg likte ganske godt.

Dersom du fyller ut et søkeord på en random nettside. Så er chrome ganske god til å snappe opp at dette er en mulig søkeboks. Så nesten gang du vil søke på den siden skriver du bare <domene>: <søkeord>. Og veldig enkelt å legge til manuelt dersom Chrome ikke fant det automatisk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elsker den :)

 

Den er lynrask og UI'en er genialt simpel.

Tror aldri jeg har sett en browser som kjører smoothere en Chrome.

 

Det enste negative jeg har funnet til nå er det at det kun vises de mest besøkt plassene i "ny fane" side, burde vært som i opera, at du kan legge inn selv (kanskje jeg ikke har funnet det enda da)

Endret av Alek900
Lenke til kommentar

Tja.. helt greit førsteinntrykk.. selv om jeg fikk den første krasjen etter 3 minutter. Det var flash som krasjet på db.no Litt festlig at den krasjet når jeg leste om nettopp Chrome på dagbladet :p

post-30498-1220387423_thumb.jpg

 

 

 

Som forventet førte ikke det ikke problemer med seg i hele tatt. Bare å lukke den tabben. Skal bruke den en del fremover, så får vi se om den bytter ut Firefox..

Lenke til kommentar

Tester nå. Både fordeler og ulemper:

 

Ingen hurtigvalg, kun mest besøkte sider.

Gul ramme rundt markerte felt.

Ingen adblocker.

Ingen støtte for å ikke lagre logger.

Hele nettleseren lukkes når man går ut av alle fanene, og ikke tilbake til "mest besøkte".

 

Fordeler:

 

Egen dedikert pr0n-viewer.

Enkel, pen og liten.

Det meste en standard browser har.

Lenke til kommentar

Åh sinnsykt for en god java ytelse =O

Kunne nesten har gjort Chrome til standard nettleser =P Mangler bare at jeg kan velge hvilke sider jeg vil ha i speed dial:thumbup:

Fant akuratt en liten bug :!: når man trykker rediger så kommer vinduet det lille vinduet opp helt feil

Endret av MongoMan
Lenke til kommentar
Får ikke scrollet oppover med nettleseren (kun nedover), flere som sliter der?

 

Edit: (laptop scrollefelt)

 

Har overhode ingen problemer med å scrolle opp eller ned på min Lenovo T61.. Fungerer både med styrepinnen sin scroll, og scrollefeltet på touchpadden :)

 

Snodig sak, har en HP Compaq laptop med XP, standard mus fra Synaptics. Boota om, men virker ikke med scrool oppover. Scrool ned går uhyre raskt, mens i FF, IE og Opera går alt jevnt som vanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...