Gå til innhold

Google utfordrer nettlesermarkedet


Anbefalte innlegg

Flere som har fått GoogleUpdate.exe og flere prosseser av Chrome.exe som kjører?

 

Når jeg starter Chrome starter 2 stk av Chrome.exe og GoogleUpdate.exe

I skrivende stund kjører 2 stk Chrome.exe på ca 25 mb ram og 1 stk på 4 og 1 på 9. Dette til tross for at jeg ikke har åpnet flere vinduer.

 

gjetter meg til at det er en styingsprosess og en prosess pr vindu, så derfor har du to med bare ett vindu oppe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flere som har fått GoogleUpdate.exe og flere prosseser av Chrome.exe som kjører?

 

Når jeg starter Chrome starter 2 stk av Chrome.exe og GoogleUpdate.exe

I skrivende stund kjører 2 stk Chrome.exe på ca 25 mb ram og 1 stk på 4 og 1 på 9. Dette til tross for at jeg ikke har åpnet flere vinduer.

Tror det er 1 prosess for selveste nettleseren og 1 for den ene siden du har åpen :)

Lenke til kommentar
Fant ut en annen ting jeg likte ganske godt.

Dersom du fyller ut et søkeord på en random nettside. Så er chrome ganske god til å snappe opp at dette er en mulig søkeboks. Så nesten gang du vil søke på den siden skriver du bare <domene>: <søkeord>. Og veldig enkelt å legge til manuelt dersom Chrome ikke fant det automatisk. :)

 

Får ikke dette til å funke jeg :)

Lenke til kommentar

Wow, ganske gøy å bruke Chrome. Er det bare meg eller merker du på en måte ikke at du er i en nettleser, fargene er nøytrale, hele "baren" tar ikke 1/3 av skjermen, rett og slett fantastisk, får en deilig følelse av å bruke den.

Men holder meg til FF3 pga kompabilitet, bare å vente til Google fortsetter sin utvikling i dette lovende produktet, rett og slett elsker det.

Lenke til kommentar

Er det noen som har prøvd seg på nedlasting av sertifikat til skandiabanken i Chrome? Får det ikke til å virke her. Banksertifikatet så ut til å gå greit, trodde det andre gikk greit å men det gjorde det ikke.. Ellers tror jeg dette kan bli en slager for min del ihvertfall! :)

 

Scrolling funker forresten bare ene veien med synaptics touchpaden på min Lenovo også.

Lenke til kommentar
Syntes den var helt super jeg. Helt utrolig kjapp (både oppstart og lasting av sider).

 

Sleng på en adblocker ala adblock plus og kanskje mulighet til å endre tema/farger og jeg er solgt (Dette kommer nok veldig snart.. er jo open source :)).

AdBlock i en Google nettleser? De lever jo av annonser :p

 

nåja, kan ikke si jeg har problemer med statiske bildereklamer eller google sine tekstreklamer.

 

dem jeg har problemer med er disse flashbaserte med lyd. så om google eller noen kunne ordnet noe alla noscript så hadde jeg vært fornøyd ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...