Gå til innhold

Spore: hva er dine planer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg begynnte med en art, men fikk så dårlig samviitighet av å drepe alle dyra så jeg måtte lage en ny som var plante eter

fikk også en liten skyldfølese, men jeg grunnen til at jeg byttet var at etter jeg kom i romfasen, så, så jeg at og ha 3 sett med armer hvor det siste settet var lange armer med Maces og en skarp ting stikkende ut på enden ikke helt tok seg ut på en noenlunde intellektuell rase. pluss at jeg har lyst til å spille en diplomatisk rase som prøver og ha minst mulig fiender og mest mulig allierte.

Lenke til kommentar
I romfasen er det et helvete uten like hvis du er kriger... Men jeg har kriget der en stund nå og fått disse "supervokterene", fungerer veldig bra =)

 

Hva er "supervokterene", er det det som sprenger en hel planet?

 

 

lurer på det samme selv.. sliter eller har spillt meg lei i rom fasen.. hver gang jeg skal ut å fly en tur så blir det masing på at planeten min er i fare eller at en eller anna krise.. alt for mye mas.

Lenke til kommentar
I romfasen er det et helvete uten like hvis du er kriger... Men jeg har kriget der en stund nå og fått disse "supervokterene", fungerer veldig bra =)

 

Hva er "supervokterene", er det det som sprenger en hel planet?

 

 

lurer på det samme selv.. sliter eller har spillt meg lei i rom fasen.. hver gang jeg skal ut å fly en tur så blir det masing på at planeten min er i fare eller at en eller anna krise.. alt for mye mas.

jeg har faat saan sattelitt ting som stopper en hver angrep som kommer, jeg har også faatt saann som gjor at øko kriser skjer mye skjeldnere.

Lenke til kommentar

Jeg spiller det i hovedsak for de geniale editorene. Resten er en bonus. :)

 

Synes for øvrig det er rart alle klager over at det er ensformig og simpelt gameplay når det stiller i samme gate som SimCity og The Sims. ;) Vi kan like grei kalle dem SimFamily, SimCity og SimEvolution. :p

 

Edit: Men hva blir neste? Vi har hele den forbanna evolusjonen fra amøbe til romfart, så hvordan overgår man det i neste spill?

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

jeg er i tvil om dette spillet, men skal teste det hvertfal, og drømmen min er jo selvfølgelig å lage det mest misslykkede dyret i historien. Evolusjonen tok et steg feil. Et skikkelig freak of nature. Minst mulig poeng på noen av statsene... og så prøve å overleve. En klump med et øye og et ben. Må jeg ha munn? armer? slikt? Er det lov å bare lage en ball?

Lenke til kommentar
jeg er i tvil om dette spillet, men skal teste det hvertfal, og drømmen min er jo selvfølgelig å lage det mest misslykkede dyret i historien. Evolusjonen tok et steg feil. Et skikkelig freak of nature. Minst mulig poeng på noen av statsene... og så prøve å overleve. En klump med et øye og et ben. Må jeg ha munn? armer? slikt? Er det lov å bare lage en ball?

 

 

uten munn kan du ikke spise, ergo klarer du ikke å overleve.

 

Armer trenger du ikke før du kommer til tribe delen, men ja du må ha armer ettervert. hvordan kan du utvikle deg til å bygge hus, bil, fly osv uten armer?

Lenke til kommentar

tenkte jeg bare skulle prøve å lage tidenes mest ubrukelige dyr. Alt skal jo selvsagt foregå med tankenes makt. Utrolig smart krabaten min. Nå som jeg endelig har fått tak i spillet og tenkte å prøve meg så vil det jo selvfølgelig ikke starte.. Samme skjedde meg kreature kreatoren, men den brukte bare en hel evighet før den startet opp. Her skjer det ikke så mye akkurat. Venter as we speak. Noen tips?

Lenke til kommentar

Jeg sitter fast rett etter jeg har begynt på romfasen.

 

 

Har gjort meg ferdig med treningen og vært på et par av de nærmeste planetene.

Problemet er bare at uansett hva jeg gjør, og hvor langt ut jeg scroller, så står det kun forlat denne planeten oppe i ventre hjørne.

Har prøvd å scrolle så langt det gikk, og gått inn på alle planetene jeg kan, men fortsatt står det samme.

Noen som vet hva jeg gjør feil?

 

 

(tok det i spoiler for å være sikker)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...