Gå til innhold

Spore: hva er dine planer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan man laste det ned fra spillet fra spore.com i dag? virket sånn å jeg var inne og kikket, eller er det bare forhåndsbestilling??

Jeg ville holdt meg langt unna EA Store hvis jeg var deg. Spillet kan kun lastes ned i tolv måneder etter kjøp (Eller noe i den skalaen). Om du etter ett år har lyst til å innstallere spillet igjen har du ikke tilgang til å laste det ned. Om du betaler ekstra utvides denne tidsbegrensningen til det dobbelte, men problemet er fortsatt der. Videre kan man kun laste ned spillet så og så mange ganger. Hele systemet lukter forbrukerfiendlighet.

 

Kjøp heller i butikk. Kanskje du må vente en dag ekstra, men da kan du innstallere spillet så mange ganger du vil (mulig man må ringe og få fornyet aktiveringsgrensen), og spillet har i praksis ingen tidsgrense for når det kan installeres (man har jo DVD-en med innstallasjonen på ...).

 

HAH! FEIL! Er bare å høyreklikke, finne source, dermed har du alle installasjonsfiler, er bare å brenne, og ikke bare det, du kan brenne de på flere DVD'er uten problemer.

Lenke til kommentar
HAH! FEIL! Er bare å høyreklikke, finne source, dermed har du alle installasjonsfiler, er bare å brenne, og ikke bare det, du kan brenne de på flere DVD'er uten problemer.

Nå skal jeg ikke trekke oss så mye lenger off-topic her. Men med mindre denne framgangsmåten du nevner beskrives og støttes opp om av EA selv, er framgangsmåten for all "intents and purposes", ikke tilgjengelig for den jevne bruker.

Lenke til kommentar

Synes dette var ganske så bra, men det var også perioder i spillet som var litt kjedlig. Mulig det egentlig var kjedelig fordi jeg egentlig ville så fort som mulig til sivilasjonfasen men for å leke meg rundt hele planeten. Unnsett er det så utrolig herlig følelse å se hvordan skapningen din utvikler seg, om hvordan man kan se hus og kjøretøy som man har laget selv fungere. Det er helt klart det beste med alt.

Lenke til kommentar

det virker ikke som det tar i nærheten av 20 timer nei...

 

kanskje jeg skal lage en rase med batmen som han fyren som streama møtte :p

 

ser ikke ut til at mitt spill kommer i dag... bestilte det 2.sep og komplett sendte det nå i dag -_-

 

ser ut som om jeg er den eneste som har ikke fått det i tillegg

Endret av Crathes
Lenke til kommentar

da har jeg spillt gjennom spore på Normal.

 

Spillet var jo helt tragisk dårlig!?

- Ikke noe taktisk aspekt whatsoever.. bygg mye og ta over.. helse osv er ikke noe å tenke på, du knuser alt uansett.. på det værste tapte jeg 3-4 kjøretøy/fly på et angrep.. HERREGUD..

 

- vet ikke hva jeg skal si.. dårlig grafikk, skralt gameplay..

Skjønner at noen synest det er kjekt å bygge personen og byene, men når resten er så vanvittig dårlig laget skjønner jeg ikke vitsen.. Synest det var alt for få abilities osv også..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Hva er dealen med sorte hull? blir man sugd inn å blir borte da? :p

 

De er som teleporter som du kan bruke for og gå fra ene siden av galaksen til andre, du kommer ut av et nytt sort hull som du kan gå til bake i viss du kommer for langt vekk eller i et fientlig område.

 

 

Viss noen som lurer på hva som er inni i midten galaksen så har jeg verdt der. :new_woot:

 

Edit Fenixen du har tydelig vis IKKE spilt space fasen der blir det vanskelig. For eksempel jeg skøt en som jeg hadde gjordt til min venn og da døde jeg på noen sekunder og etter det hadde jeg et helt imperium av skip som sprenke alle planetene mine måtte nesten bruke koder.

 

PS: lurt og smelte planetene ( varem de opp) helt til alt liv på planetene dør.:devil:

 

Edit: satt svaret på sorte hull i spoiler.

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar

åfyfaen like før hodet mitt sprenger, i går kveld brukte jeg ufattelig me tid og krefter på og terraforme 2 planeter. Så da hadde jeg til sammen 3 planeter med krydderproduksjon. Og hadde en helt grei income, var riktignok kjett som F og reise fram og tilbake og hente krydder for deretter og selge det for små slanter. Lagrer og legger meg, så står opp og spiller i dag. Pluttslig begynner alt og falle sammen, økosystem. Hente planter, dyr og alt anna dritt. Så på toppen av det, erklærer et imperie som er ganske sterkt krig mot meg. Hadde ikke ressurs til og stoppe ene katastrofen på ene planeter, og andre planeter ble tatt fra meg med makt. Flåta mi hadde ikke mye og stille opp mot de gutta der. Så nå står jeg kun med hovedplaneten min og vurder om jeg gidder og bygge meg opp igjen. Spillet er vannskligere enn folk flest vil jeg tørre og påstå. Mye som skjer etter hvert ;P Men hvordan er det dere tjener penger? Ser at jeg kan kjøpe solsystem for 100millioner og stoppe kriger for 600.000 sporespenn! Men det virker som et ufattelig høyt beløp som så og si er umulig og få tak i. Gjør jeg noe feil ;)?

Lenke til kommentar
åfyfaen like før hodet mitt sprenger, i går kveld brukte jeg ufattelig me tid og krefter på og terraforme 2 planeter. Så da hadde jeg til sammen 3 planeter med krydderproduksjon. Og hadde en helt grei income, var riktignok kjett som F og reise fram og tilbake og hente krydder for deretter og selge det for små slanter. Lagrer og legger meg, så står opp og spiller i dag. Pluttslig begynner alt og falle sammen, økosystem. Hente planter, dyr og alt anna dritt. Så på toppen av det, erklærer et imperie som er ganske sterkt krig mot meg. Hadde ikke ressurs til og stoppe ene katastrofen på ene planeter, og andre planeter ble tatt fra meg med makt. Flåta mi hadde ikke mye og stille opp mot de gutta der. Så nå står jeg kun med hovedplaneten min og vurder om jeg gidder og bygge meg opp igjen. Spillet er vannskligere enn folk flest vil jeg tørre og påstå. Mye som skjer etter hvert ;P Men hvordan er det dere tjener penger? Ser at jeg kan kjøpe solsystem for 100millioner og stoppe kriger for 600.000 sporespenn! Men det virker som et ufattelig høyt beløp som så og si er umulig og få tak i. Gjør jeg noe feil ;)?

Sån er det alltid i livet.. Noen må bli knust for at andre kan seire :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...