Gå til innhold

Spore: hva er dine planer?


Anbefalte innlegg

Nå skal jeg heller jobbe med omtalen enn å skrive stort her, men du kommer deg nok til romfasen betydelig fortere enn 20 timer, uten å stresse.

 

Å, jeg syntes å huske at han sa i en av videoene at det tok ca 20 timer... kanskje det var for å bli ferdig med all utviklingen da? eller noe sånt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg antar det er avhengig av hvor lang tid man vil tilbringe i hver av de forskjellige modusene i spillet. Kanskje noen bruker litt ekstra tid i modusen der man er kommet opp på land og får jakte på andre dyr. Andre vil kanskje gå så fort som mulig til stamme-delen av spillet eller strategimodusen. Noen liker å gjøre ting raskt, mens andre tar seg god tid til å utforske og more seg. Samtidig vil kanskje noen bruke ekstra lang tid på å lage kreaturene sine.

Lenke til kommentar
Jeg antar det er avhengig av hvor lang tid man vil tilbringe i hver av de forskjellige modusene i spillet. Kanskje noen bruker litt ekstra tid i modusen der man er kommet opp på land og får jakte på andre dyr. Andre vil kanskje gå så fort som mulig til stamme-delen av spillet eller strategimodusen. Noen liker å gjøre ting raskt, mens andre tar seg god tid til å utforske og more seg. Samtidig vil kanskje noen bruke ekstra lang tid på å lage kreaturene sine.

 

Det er klart, men det er vel egentlig ikke relevant, da er det jo folk selv som velger å bruke lang tid. Det jeg mente var bare at hvis man har som mål å komme seg så fort som mulig til space phase tar det rundt 20 timer å få alt ferdig utviklet... i følge Will i hvertfall :p

Lenke til kommentar
For de heldige som bor i Bergen, så kan man kjøpe det på DVD Galleriet i byn. E bare vanlig da.

Bare så det er sagt får man ikke startet spillet før i morgen uansett. Men om noen sliter med å finne spillet på andre butikker, og vil være sikker på å få spilt på lanseringsdato er jo det et alternativ ja.

Lenke til kommentar
Jeg skal laste det ned fra piratebay(australsk versjon ute), teste det og se om det er verdt å unngå all stresset med SecuROM! :ph34r:

 

Morsom, du. Hele problemet med SecuROM er å stoppe pirater, så du vil laste det ned for å se om SecuROM er et problem? :p Ikke ta det ille opp, men jeg håper hovedkortet eller harddisken ditt ryker på ett eller annet vis. :p

 

Selv skal jeg nok lage en drage og ta ting med ro. Har ikke noe behov for å "klare" spillet mer enn jeg har behov for å "klare" SimCity og Settlers. Det morsomme er å spille, ikke se rulleteksten etterpå. ;)

 

 

Så får jeg uttrykke meg litt klarere da... Skal laste det ned og TESTE, for å se om det er verdt å kjøpe orginalen som inkluderer SecuROM, for så å stresse med å fjerne rootkit etc. ;)

 

Teste det? Det kalles "demo". Hørt om slikt? :p

 

Du har ikke tenkt over at det er på grunn av folk som deg vi har SecuRom i første omgang?

Lenke til kommentar

Vel "folk som han" slipper nå engang SecuRom.

Artig det. De eneste som blir plaget med plagsomme advarsler før man får sett en film, eller rootkits som legger seg inn på maskinen din er de som kjøper lovlig software.

 

Men on topic. Hva jeg skal gjøre først? La meg si det slik. Dinosaurene er ikke utdødd i min værden :p RAWR

Lenke til kommentar
Vel "folk som han" slipper nå engang SecuRom.

Artig det. De eneste som blir plaget med plagsomme advarsler før man får sett en film, eller rootkits som legger seg inn på maskinen din er de som kjøper lovlig software.

 

Men on topic. Hva jeg skal gjøre først? La meg si det slik. Dinosaurene er ikke utdødd i min værden :p RAWR

Hehe. Laget selv en tobeint, firarmet stående stegosaurus med to horn på hodet i Spore Creature Creator. Artige saker!

Lenke til kommentar
Noen som veit hva den "how to create a better being" er?

Så vidt jeg har forstått er det en slags turtorial-video i hvordan man lager gode/spennende/artige creatures i Spore. Opplæringsvideo på godt norsk.

 

 

det er jo den dokumentaren fra National Geographic. om jeg husker riktig :hmm:

Endret av xFreakyx
Lenke til kommentar

Synes fase 1 i vannet var ganske artigt, men når eg kom meg på land som plantespiser var det kun utforske noen nye feats( skjellett-objekter) samt alliere meg med andre. Ble eid i biter om eg kom i nærhet av noen fiendtlige.

 

Noen som har noen tips for hva som er artig i fase 2 når man har kommet seg på land?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...